printlogo


افتتاح اولین مرکز تخصصی درمان خونریزی های غیر طبیعی رحم (AUB)بزودی در قم
افتتاح اولین مرکز تخصصی درمان خونریزی های غیر طبیعی رحم (AUB)بزودی در قم
کد خبر: 5498
اولین مرکز تخصصی درمان خونریزی های غیرطبیعی رحم با حضور اساتید و صاحب نظران به زودی در قم افتتاح خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،  حسین حیدری ریاست مرکز ناباروری طهورا، گفت: مجموعه طهورا چند کلینیک داردکه یکی از کلینیک های مهم ما کلینیک AUBاست که با حضور اساتید و صاحب نظران به زودی افتتاح خواهد شد.
وی افزود: مرکز طهورا تنها مرکز درمان نازایی در کشور است که با بیمه تکمیلی قرارداد دارد. همچنین به دلیل بالا بودن هزینه های درمانی نازایی، بیمار میتواند هزینه ها را به صورت اقساط پرداخت کند.
حیدری تاکید کرد:مرکز فوق تخصصی طهورا به هیچ نهاد و سازمانی وابستگی ندارد و به صورت خصوصی اداره می شود.

دکتر زهرا آزاد مسئول بخش نازایی مرکز طهورا گفت: ما از ابتدای افتتاح درمانگاه، نگاهمان به۳حوزه ارولوژی، نازایی و زنان به صورت تخصصی بود که مطالعات دقیق انجام شد و طرح های آن نوشته شده است.
وی افزود: با توجه به کاهش نرخ رشد جمعیت به یک و سه دهم درصد و توجه مسئولین و مقام معظم رهبری به این مساله ما هم تلاش کرده ایم بر اساس استانداردهای موجود در زمینه فرزند آوری سالم گامی برداریم.

دکتر آزاد بیان کرد:ما به منظور کاهش هزینه ها و نبود مرکز تخصصی ویا امکانات کافی در شهرهای دیگر و کاهش استرس و رفت وآمد طرح دورا پزشکی را طراحی کرده ایم، که در این راستا ۷ مرکز در فاصله ۲۰۰ کیلومتری قم راه اندازی کرده ایم که تا پایان سال جاری به۱۰ مرکز افزایش خواهد یافت.

دکتر اعظمی مدیر گروه AUBبا اشاره به اینکه خونریزی غیرطبیعی رحم ، یکی از مشکلات شایع در بین زنان است، گفت: درصورتی که خونریزی ماهیانه زنان با حجم زیاد و فواصل نامنظم باشد و یا با درد آزاردهنده و خسته کننده همراه باشد، می توان گفت مبتلا به خونریزی غیرطبیعی بوده و نیاز به درمان دارد.همچنین میتوان از عوارض این مشکل به کم خونی های شدید و همچنین سرگیجه وعوارض روحی و مشکلات متعدد اشاره کرد.
اعظمی با اشاره به اینکه خانم ها حداقل یکبار در طول زندگی با خونریزی غیرطبیعی رحم مواجه می شوند افزود: ما برای بیماران پرونده ها و شرح حال هایی تدوین کرده ایم که با توجه به ارزیابی ها نوع درمان انتخاب می شود و تا مراحل پایانی وضعیت درمان بیمار پیگیری و ارزیابی خواهد شد.

مدیرگروه زنان کلینیک فوق تخصصی طهورا گفت: روش درمان AUB در واقع چند تخصصی محسوب می شود و با توجه به نیازی که در این زمینه وجود دارد در کلینیک درمان خونریزیهای غیر طبیعی رحم در مرکز طهورا گروهی متشکل از متخصصین مربوطه از قبیل زنان ، انکولوژی، غدد و… به صورت تیمی به تشخیص و درمان این بیماری خواهند پرداخت و به طور حتم این موضوع برای اولین بار در کشور رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5498