printlogo


در پی عدم برخورد مسئولین صورت گرفت؛
سگ بازی در یکی از کافه رستوران های قم!+فیلم
سگ بازی در یکی از کافه رستوران های قم!+فیلم
کد خبر: 603
روز گذشته در یکی از کافه رستوران های قم که ظاهرا جای انسان را به حیوان داده است! و به محلی برای به نمایش گذاشتن یک سگ آموزشی تبدیل شده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،شهر مقدس قم که همواره در طول تاریخ به عنوان یک شهر مذهبی شناخته شده است و در انقلاب اسلامی هم میتوان شهر قم را به عنوان پایه گذار مردمی انقلاب نام برد در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره دشمنان فرهنگ و اسلام و انقلاب قصد استحاله این شهر مذهبی و به انحراف کشیدن افکار عمومی این شهر داشته اند اما به دلیل ایستادگی و فرهنگ غنی و اصیل بودن مردم این شهر نتوانستند اقدامی جدی انجام دهند.

در هفته های گذشته بود که در لواسان تهران شاهد حمله چند قلاده سگ به اصطلاح خانگی به یک کودک مظلوم بودیم که بشدت مورد جراحات روحی و جسمی قرار گرفت و در پی این مورد سگ گردانی در شهر تهران به دستور دادستان شهر تهران ممنوع اعلام شد و بشدت با این موضوع برخورد جدی صورت می گیرد اما ظاهرا در شهر قم سگ گردانی و تبلیغ و ... آزاد شده است و هیچ برخوردی صورت نمی گیرد!

در روز گذشته در یکی از کافه رستوران های قم یک سگ معروف و آموزش دیده در فضای مجازی که مربی دارد را آورده و با دعوت عمومی ازبرخی جوانان و خانواده ها در این رستوران مردم به گرفتن عکس یادگاری مشغول شده و در محلی که برای انسان است و حقوق شهروندی باید رعایت شود و بهداشت اصلی ترین نکته ای است که باید در یک رستوران رعایت شود با آوردن یک سگ بر روی میزهای رستوران و در محل این کافه علاوه بر بی حرمتی و بی احترامی به عموم مردم حق دیگر شهروندان را نیز زیر سوال بردند.

سگ بازی و ترویج نگهداری سگ در خانه به عنوان فرزند و یا حتی همسر! نکته است که این روزها در فضای مجازی از سوی عده ای غرب زده و منحرف فکری دیده می شود که ظاهرا این مسئله و استحاله فرهنگی شهر قم هم کشیده شده است تا جایی که برای ترویج افکار عمومی شهر قم یک سگ را به کافه ای می آورند و مردم را جمع می کنند که با این سگ عکس بگیرند و آموزش خصوصی برای نگهداری سگ در خانه بگذارند! آن هم در شهر قم شهری که خواستگاه انقلاب به شمار می آید و ترویج این انحرافات و به انحراف کشیدن فرهنگ اصیل و ارزشمند ایرانی اسلامی زیر سوال می برد .

در چند روز قبل هم شاهد انتشار خبری بودیم که در قم فروشگاهی مخصوص حیوانات خانگی راه اندازی شده است که به فروش لباس و کفش سگ و دیگر نیازهای حیوانات خانگی اقدام می کند که بسیار زشت و برای شهر مقدس قم زننده به شمار می آید .

انتظار ویژه است از مسئولان شهر قم که هرگز اجازه ندهند عده ای منحرف و خودباخته غرب زده فرهنگ ایرانی و اسلامی را زیر سوال ببرند و شهر مذهبی و مقدس قم که به فرموده مقام معظم رهبری خواستگاه انقلاب است را به این سبک استحاله کنند.

 
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/603