2018 January 21 - يکشنبه 01 بهمن 1396

ادعای مضحک شجریان پس از حمایت از فتنه88!؟
کد خبر: ٣٦٣١٤ تاریخ انتشار: ١٦ ارديبهشت ١٣٩٤ - ٠٩:٤٧
صفحه نخست » سیاسی » مطلب ویژه
ادعای مضحک شجریان پس از حمایت از فتنه88!؟

پایگاه انقلاب نیوز: محمد رضا شجریان خواننده سنتی ایران که در پس از فتنه 88 به آغوش ضد انقلاب در خارج از کشور رفت و چند مدتی را با عناصر ضد انقلاب خارج نشین سپری کرد حال به تازگی مدعی شده است!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی انقلاب نیوز،نام محمد رضا شجریان به عنوان یک خواننده برای خیلی از ایرانی ها آشنا است اما بدلیل اینکه محمد رضا شجریان پس از فتنه 88 به دفاع از فتنه گران پرداخت و با عناصر ضد انقلاب خارج همسو و همصدا شد خیلی عظیمی از مخاطبان خود را در داخل از کشور از دست داد.
 
محمد رضا شجریان در جریان فتنه 88 به دفاع رسمی و علنی از فتنه گران پرداخت به نوعی که از مشهوریت خود در راستای دفاع از فتنه پرداخت تا شاید بتواند برای فتنه گران راه حلی باشد و محبوبیت اجتماعی خودش را برای فتنه فدایی کند تا به اهداف ضد انقلاب گریانه کمکی کرده باشد.
 
شجریان چند مدتی پس از جریان فتنه 88 از ایران خارج شد و رسما به ضد انقلاب پیوست و با آنان همصدا شد و تصاویر گرفتن عکس یادگاری اش با عناصر ضد انقلاب خارج از کشور به وفور در فضای مجازی قابل دسترسی است .
 
شجریان که گویا فکر میکرد با فدایی کردن محبوبیت اجتماعی اش برای ضد انقلاب موقعیت خوبی در خارج از کشور برای خود دست و پا میکند پس از مدتی دید که خبری نیست و گرفتن عکس یادگاری با عوامل ضد انقلاب و همراهی و همصدایی با عناصر ضد انقلاب خارجی و عناصر ضبکه های معاند با نظام جایی در بین آنها ندارد و فقط به عنوان یک عروسک خیمه شب بازی از آن استفاده میکنند.
 
پس از آنی که شجریان در دام فتنه غرق شد و رسما اعلام کرد که صدا وسیما حق پخش آثارش را ندارد و با کشورش قهر کرد و در دامن دشمنان مردم کشورش مشغول به فعالیت شد و با آنها همصدا مجددا در روزهای اخیر مدعی شده که در ایران حق کار و فعالیت ندارم!
 
شجریان در روزهای اخیر در میانه‌ی برنامه‌های همایش بین‌المللی حافظ در دانشگاه آزاد اسلامی وارد این سالن شد و سپس برای سخنرانی از وی دعوت به عمل آوردند گفت: زیاده‌گویی نمی‌خواهم بکنم. کار من این نیست که سخنرانی کنم و کار من چیز دیگری است(خواندن) البته من آنچه باید را تا به حال از حافظ خوانده‌ام و از این به بعد هرچه بخوانم زیاده‌گویی است اما چه باید گفت که چند سال است که اجازه ندارم برای مردم خودم و در مملکت خودم بخوانم...!!! و دهان به ادعا گشوده و سعی در مظلوم نمایی داشته است.
 
چند مدتی است که برخی از سایت ها بشدت در تلاش هستند تا چهره فتنه گریانه شجریان را در داخل کشور تطهیر کنند و در این راه شبکه های ضد انقلاب و معاند نیز همراه آنها شده تا شاید راه به جایی ببرند و غبار از چهره فتنه ای شجریان بزدایند.


Share
1 | فردین | , ایران | ١٠:١١ - ١٦ ارديبهشت ١٣٩٤ |
35
 
11
پاسخ
به نظر سایت شما همه فتنه گرند پس تواین جمعیت 70میلیونی کی سالمه ، کی فتنه گرنیست
1 |احمد||١١:١٢ - ١٦ ارديبهشت ١٣٩٤ |
10
 
21
خدايي خوابي يا خودتو زدي به خواب ؟؟؟؟ واقعا افرادي رو كه با آبروي نظام بازي كردن و حرفاشون رو از دهن بي بي سي و سي ان ان زدن و همكلام اونا شدن رو يادت رفته ؟؟؟؟؟ حافظهء سياسي بعضيا بيش از حد كوتاه مدته . داداش ميگو بخور.
2 |بچه دهاتي||٠٩:١٧ - ٢٣ ارديبهشت ١٣٩٤ |
4
 
11
آقا فردين گل ! شما اگه به هر يك از چهار نامزد سال 88 راي داده باشي و بعد از انتخابات هم اگر هم گله و شبهه داشتي از طرق قانوني و مسالمت آميز - مثل شركت در راهپيمايي 25 خرداد خيابان آزادي يا راهپيمايي ميدان هفت تير تا ميدان ولي عصر - شركت كرده باشي ،‌ و جايي رو آتش نزده باشي و شعارهايي مثل اصل نظام نشانه است و ... سر نداده باشي ؛‌ اون وقت شخص خودت يكي از اون هفتاد ميليو انسان شريف ايراني هستي كه سالم سالمه و فتنه گر هم نيست . همنوع و هم كيش و هموطن عزيز ماست كه فقط يك كوچولو تفاوت سليقه سياسي با هم داريم .
2 | کمیل | , ایران | ١٠:١٥ - ١٦ ارديبهشت ١٣٩٤ |
6
 
25
پاسخ
مرگ بر فتنه گر
3 | سمیه | , ایران | ١٠:١٦ - ١٦ ارديبهشت ١٣٩٤ |
8
 
24
پاسخ
شجریان واقعا خودش رو خراب کرد من قبل از اینها خیلی دوستش داشتم ولی از وقتی که گفت صداش از صدا وسیما پخش نشه و رفت با ضد انقلاب ها عکس یادگاری گرفت ازش متنفر شدم
4 | محمد رضا | , ایران | ١٠:٣٠ - ١٦ ارديبهشت ١٣٩٤ |
5
 
25
پاسخ
مرگ بر فتنه
5 | ساجد | , ایران | ١٠:٥٢ - ١٦ ارديبهشت ١٣٩٤ |
4
 
28
پاسخ
باسلام
صدای زیبا یکی از الطاف امانی خداوند به بندگانش می باشد و اشخاص هم باید امانتدار خوبی باشند
بنده حقیر از روزی که آقای شجریان درگیر بازی فتنه شد و درخواست عدم پخش صوتهایش را به صدا و سیما داد کلیه آثارایشان را امحا نمودم

یادش بخیر با صدای ربنای ایشان وقت افطار چقدر دعاگویشان بودیم

ولی چه فایده!!!
خودش اینطور کرده و خود کرده را تدبیر نیست!!!
6 | معلم | , ایران | ١٣:٢٥ - ١٦ ارديبهشت ١٣٩٤ |
21
 
11
پاسخ
شجریان جز به رسالتش عمل نکرد... البته این نویسنده ی حکومتی دارد به رسالتش عمل میکند با این سخنان... در نهایت میزان رای ملت است
7 | عمو آیت | , هلند | ١٤:٤٣ - ١٦ ارديبهشت ١٣٩٤ |
17
 
8
پاسخ
یادش بخیر روزی بوش در کنگره آمریکا اعلام کرد هر کشوری که با ما باشد دوست ماست و هرکشوری که ما را یاری نکند دشمن ماست
تمام دنیا خندیدن
ولی خوب که فکر میکنم میبینم که بعد از قضایای 88 ما هم همین کار رو کردیم
هر کس ما را تایید نکرد
هر کس سکوت کرد
هر کس نظری مخالف نظر ما داشت
ما تماما آنها را خائن و وطن فروش و جاسوس و دشمن خواندیم
لطفا ذره ای برای نظرات مخالفین جایی در نظر بگیرین
آهای شمایی که جز به ثواب و صواب فکر نمیکنین بخدا این کار هم ثواب دااره
بخدا ثواب داره
1 |بچه دهاتي||٠٩:٢٥ - ٢٣ ارديبهشت ١٣٩٤ |
4
 
7
عمو آيت جان ؟! نمي دونم هلند زندگي مي كني يا نه . اما توي هلند باب است كه اگر صبح روز انتخابات يك حاج خانمي دستور بده ،بخشي از ملت از فردا صبحش بريزند توي خيابون و هيچ رقم هم حاضر نباشند دليل و مدركي براي تقلب ارائه كنند . حالا برفرض هم چنين رسمي باشه ،‌اگه يه عده چند صد نفري از اون جمعيت ميليوني معترض ول كن قصه نباش و چپ و راست بريزند تو خيابون و بزن بزن و آتيش بازي و ... مردمان هلند اسمشون رو چي مي گذارند؟ توي فرانسه جناب ساركوزي وزير كشور وقت اسم فرانسوي هاي معترض رو چي گذاشت؟

شما كه به صواب و ثواب دعوت مي كني ،‌ميشه بفرمايي كي و كي و كجا به هركس سكوت كرد يا نظري مخالف ما داشت يا مار را تاييد نكرد ،‌گفته خائن و وطن فروش و جاسوس و دشمن؟ تو رو به خدا اون قصه كهنه خس و خاشاك رو پيش بكش . تو فرهنگ هلند باب نيست كه مستند و مستدل حرف بزنن؟
2 |mahdi||١٩:٠٢ - ٢٤ ارديبهشت ١٣٩٤ |
2
 
7
تا به کی در خواب غفلت تا به کی ؟؟؟
8 | نوید | , هلند | ١٦:١٤ - ١٦ ارديبهشت ١٣٩٤ |
12
 
7
پاسخ
بنده ارادت خاصی به ایشان داشته و دارم و به نظرم هیچگاه نباید سابقه هنری ایشون رو با این بحثهای مزخرف سیاسی زیر سئوال برد و هر کسی که این کار رو بکنه به نوعی به هنر خیانت کرده نه ایشان.
1 |بچه دهاتي||٠٩:٣٠ - ٢٣ ارديبهشت ١٣٩٤ |
5
 
5
هيچ ايرادي نسبت به ارادت خاص شما به استاد شجريان نيست . اما آن كس كه سابقه هنري ايشون را با بحث هاي مزخرف سياسي زير سئوال برد ‌،دقيقا شخص استاد شجريان بوده و لا غير . قبل از بحث هاي سياسي مزخرفي كه استاد شروع كرد و بخاطرش توي اروپا دوره افتاد ، هيچ كس نسبت به سابقه هنري ايشان كمترين بي احترامي نكرد ، هيچ كس ايشان را از برگزاري كنسرت و توزيع آلبوم منع نكرد . هيچ كس مانع بخش صداي استاد از راديو و تلويزيون رسمي كشور نشد . صرفا و صرفا دستور علني خود استاد مبني بر خودداري از پخش ربناي ايشان اجرا شد .

واقعا چه كسي به هنر خيانت كرده ،‌نويد جان؟
9 | خخخخخخ | , آمریکا | ٢٢:٠٣ - ١٦ ارديبهشت ١٣٩٤ |
1
 
3
پاسخ
اقا من نمیدونم ت
10 | اشک | , ایران | ٢٢:٢٥ - ٢١ ارديبهشت ١٣٩٤ |
6
 
6
پاسخ
عروسک خان برگشت, فکر میکرد او سوسولای سر برهنه تو خیابونای ٨٨بهش گوش میدن, نه عزیزم اونا تو کار ساسی مانکنن خودش باعث شد محبوبیتش نابود شه
11 | کریمی | , استونی | ٢٣:٢٤ - ٢١ ارديبهشت ١٣٩٤ |
3
 
6
پاسخ
مساله بحث سیاسی نیست کسی که اینقدر برای هنر و ههنر دوست احترام قایل نیست و ربنا را که 70 میلیون ازش ماه مبارک رمضان خاطره دارندو مممنوع میکنه، وجهه خودشو زیر سوال می بره. بعضیا چقدر ساده اند که حرف دلسوزان داخل قبول ندارند ولی حرف بیگانگان و دشمن آشکارو قبول میکنن!!!!!!!!!!!!!
12 | mahdi | , ایران | ١٩:٠٧ - ٢٤ ارديبهشت ١٣٩٤ |
9
 
6
پاسخ
خود کرده را تدبیر نیست

به قول معروف ایشون باید بگه خودم کردم که لعنت بر خودم باد
13 | علی | , ایران | ٠٩:٥٠ - ٢٩ ارديبهشت ١٣٩٤ |
11
 
11
پاسخ
استاد شجریان به هیچ وجه محبوبیتشون کم نشده اینا حرفای تو خالی شماهاست که دارید برا خودتون میگید
14 | علی | , ایران | ٠٠:٥٧ - ٣١ ارديبهشت ١٣٩٦ |
0
 
0
پاسخ
آهای شماهایی که همش بلدید حرف بزنید و از خودتون نظر بدید یکم برا نظر دیگران ارزش قائل باشید.اگه فکر میکنید نظر شما درسته خیلی متکبر و مغرورید و هیچی از قرآن و سخن امامان نمیدونید.خداوند در قرآن کریم در سوره لقمان فرموده اند (و لا تصعر خدک للناس و لا تمش فی الارض مرحا، ان الله لا یحب کل مختال فخور)
شاید شما باشید که در خواب هستید یادتون نره هرکس نظر خودشو داره و یکی از اصول قانون اساسی و شعار جمهوری اسلامی آزادی در بیان نظرات و انتقاد هاست و هیچ جرمی محسوب نمیشه. استاد شجریان وقتی بی وفایی مردم رو ببینه معلومه باید به کشورهای دیگه پناه ببره راستی به کجا زندگی کردن دیگران کاری نداشته باشید و مثالی از سیاستمدارای کشور خارجی نیارید چون عمو آیت نگفت اونا آدمای خوبی هستن
استاد شجریان از قبل برام افتخار بوده و الآن هم هست و در آینده هم خواهد بود.
15 | احمد | | ٠٩:٥٧ - ٠٦ خرداد ١٣٩٦ |
1
 
1
پاسخ