مدیر جامعه الزهرا(س):

هدف جامعه الزهرا تربیت طلابی است که در تحقق تمدن نوین نقش اساسی ایجاد کنند

مدیر جامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه جامعه الزهرا (س) یک مجموعه فراملی است، گفت:هدف ما تربیت طلابی است که بر اساس استعداد و ظرفیت های خود به سمتی حرکت کنند که در آینده بتوانند در تحقق تمدن نوین نقش اساسی ایجاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،   سیده زهره برقعی ظهر امروز در کنفرانس خبری پذیرش و ثبت نام آزمون ورودی داوطلبان سال تحصیلی 1402-1401 جامعه الزهرا(ع)  با اشاره به برنامه های هفته پژوهش، اظهار داشت: جامعه الزهرا (س) برای هفته پژوهش برنامه های مختلفی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: دین مبین اسلام به تمام ابعاد وجودی انسان توجه داشته و نظام تعلیم و تربیت دینی باید بر این اساس تدوین و اجرا شود، از این رو جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به همه ابعاد فردی، اجتماعی، خانوادگی و غیره توجه داشته و اهتمام دارد که در تمام ابعاد برنامه داشته باشد و برای طلاب برنامه ریزی کند. 

مدیر جامعه الزهرا(س) با بیان اینکه برای توانمند سازی طلاب، تأثیرگذاری و کارآمدی آنان برنامه های مختلف و تأثیرگذاری در حال تدوین است ، افزود: دوره های تربیت تدوینگر، تربیت پژوهشگر، تربیت مترجم، مبلغ متخصص و حتی برنامه تربیت مدیران فرهنگی و راه اندازی کرسی های آزاد اندیشی و بصیرت افزایی برای توانمندی سازی طلاب برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: جشنواره بانو امین و 16 نشریه داخلی از جمله فعالیت های گسترده این مجموعه است.

برقعی با اشاره به تفاوت جذب امسال با سال های قبل ،گفت: امسال این نکته را در نظر داریم که طلابی تربیت کنیم که بر اساس استعداد، ظرفیت و علاقه و اقتضائات خاص فردی و اجتمای بتوانند تأثیرگذار و کارآمد باشند.
وی اضافه کرد: هدف ما تربیت طلابی است که بر اساس استعداد و ظرفیت های خود به سمتی حرکت کنند که در آینده بتوانند در تحقق تمدن نوین نقش اساسی ایجاد کنند.

مدیر جامعه الزهرا(س) ادامه داد: ما تلاش داریم در این پذیرش به سمتی حرکت کنیم که از اتبدای پذیرش، این استعدادها و ظرفیت ها شناسایی شود و در فرایند تحصیل از باالقوه به بالفعل حرکت کند.

برقعی با بیان اینکه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برای همه مشتاقان و طالبان تحصیل علوم دینی برنامه دارد و طرح های مختلف در بخش های متعدد به صورت نیمه وقت تمام وقت و آزاد و حضوری و غیرحضوری و مجازی برگزار می‌کند افزود:هر بانویی که دوست داشته باشد می‌تواند در یکی از برنامه ها مطابق با  برنامه زندگی خود برای تحصیل شرکت کند. 

برقعی افزود: در سراسر کشور و سراسر جهان از خدمات جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بهره مند هستند و بسیاری از مدیران و اساتید بین الملل در کشورهای مختلف از دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها هستند.بنابراین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یک مجموعه فراملی است


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5545
نظرات شما