مدیرکل اوقاف قم:

روابط عمومی‌ها تنظیم‌کننده روابط میان مدیران و ارباب رجوع هستند

مدیرکل اوقاف استان قم گفت: روابط عمومی باید نقش تنظیم‌کننده روابط میان مدیران و ارباب رجوع را بر عهده بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در همایش گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی که در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: روابط عمومی‌ها در شرایط کنونی کشور، راهگشا و چاره‌ساز خواهند بود هر چند هنوز جایگاه درخور خود را به دست نیاورده‌اند.
وی افزود: در زمانی که دولت حاضر برای حل مشکلات مردم وارد میدان شده، روابط عمومی‌ها می‌توانند در تبیین و حتی سیاست‌گذاری‌ها نقش مهمی ایفا کنند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه کار روابط عمومی‌ها نباید منحصر در تولید گزارش و خبر باشد گفت: در حقیقت روابط عمومی ها می‌تواند نقش تنظیم‌کننده روابط میان مدیران و ارباب رجوع را بر عهده بگیرند.
وی ادامه داد: یک روابط عمومی حرفه‌ای و روزآمد، باید مخاطبان، مشتریان و مراجعه‌کنندگان را از بدو ورود به یک نهاد یا سازمان مورد حمایت و راهنمایی قرار دهند و تا پایان کار با او همراه باشند.
اسکندری با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید جایگاه رفیع‌تر و موثرتری را برای روابط عمومی‌ها در نظر بگیرند و حمایت لازم را هم داشته باشند گفت: در حال حاضر این رویه در اوقاف استان قم حاکم است و از روابط عمومی خواسته‌ایم هر کاری که به صلاح پیشبرد اهداف این اداره کل است انجام دهد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم اضافه کرد: امروز نیازمند شعار و شعار دهنده نیستیم، کسی ولایی و انقلابی و مردمی است که گرهی از کار جامعه باز کند وگرنه کسی که گرهی بر کار مردم بیفزاید، هر چقدر هم شعار دهد کسی قبول نمی‌کند که او یک مدیر ولایی و مردمی باشد.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5668
نظرات شما