مدیرکل اوقاف قم:

امامزادگان در حیات و ممات منبع فیض هستند

مدیرکل اوقاف استان قم گفت: بقاع متبرکه امامزادگان، همان ویژگی‌هایی را دارد که مردم در زمان حیات فرزندان و نوادگان اهل بیت(ع) از آنها بهره می‌بردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در جشنواره «ستارگان سپهر کرامت» که به مناسبت دهه کرامت در بقعه علی بن بابویه برگزار شد اظهار کرد: شاعران، مداحان و ستایشگران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) صاحبان اصلی این مجلس هستند.
وی افزود: لازم است در این فرصت، از نظرات و مطالب ستایشگران اهل بیت(ع) استفاده کنیم و از آخرین سروده‌ها و مدیحه‌سرایی‌های آنها بهره ببریم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه از دست اندرکاران جشنواره ستارگگان سپهر کرامت نهایت تشکر و قدردانی را داریم گفت: همزمان با دهه کرامت امسال، هفته فرهنگی شیراز هم شهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شده و امروز میزبان مهمانانی از این شهر هم هستیم که مقدم آنها را نیز گرامی می‌داریم.
وی ادامه داد: برپایی هفته‌های فرهنگی بین شهرهایی که دارای سبقه و سابقه مذهبی هستند، می‌تواند موجب هم افزایی و تعاملات فرهنگی، هنری و اجتماعی شده و قلوب مومنین را به هم نزدیک‌تر کند.
اسکندری خاطرنشان کرد: امامزادگان ستارگان درخشانی هستند که در بین ما حضور داشته و دارند و همانطور که در زمان حیات، منشأ خیرت و برکت بوده‌اند، امروز هم بقاع متبرکه آنها ملجأ و پناهگاه مومنان و همه کسانی است که دل در گرو حقیقت دارند.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5711
نظرات شما