بازیکن امید ایران: این تیم به درد المپیک نمی‌خورد؛ مهدوی‌کیا حق دارد ناراحت باشد

مدافع تیم امید ایران درباره شرایط نابسامان این تیم گفت: تیمی که تصمیم رقابت در المپیک را دارد نباید به این شکل برنامه‌ریزی کند و تیم‌ها باید همکاری بهتری انجام دهند تا بتوانیم حضور خوبی در تمام رقابت‌ها به خصوص المپیک داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سامان فلاح درباره دلایل منتفی شدن حضور این تیم در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: شرایط ما نسبتا خوب بود و اکثر بازیکنان آمده بودند اما به علت عدم همکاری بعضی تیم‌ها در پیوستن بعضی بازیکنان تعداد بازیکنان ۱۵-۱۶ نفر بیشتر نبود و حتی به دو تیم کامل هم نمی‌رسید تا بتوانیم در اردو بازی درون تیمی انجام دهیم. اگر به مسابقات می‌رفتیم قطعا شرایط بدتری پیش می‌آمد و شاید به علت کامل نبودن کادرفنی و فقدان پزشک و ماساژور، بازیکنانی مصدوم می‌شدند و حضورشان در تیم به مشکل می‌خورد.

وی ادامه داد: اتفاق خوبی نبود اما تیمی که تصمیم رقابت در المپیک را دارد نباید به این شکل برنامه‌ریزی کند و تیم‌ها باید همکاری بهتری انجام دهند. با این شرایط امکان دارد حسرت حضور قدرتمند در رقابت‌های بین‌المللی ادامه‌دار شود. مهدی مهدوی‌کیا حق ناراحتی و نارضایتی دارد و همه فشارها روی اوست. امیدواریم که شرایط بهتر شود و بتوانیم حضور خوبی در المپیک داشته باشیم.

وی درخصوص مشکل پیش‌آمده درباره خروج بازیکنان از هتل المپیک به‌دلیل عدم تسویه کامل عنوان کرد: همچنان منتظریم که آیا مدارک ما را می‌دهند تا از هتل خارج بشویم یا نه.

به گزارش ایرنا، اردوی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال کشورمان برای اعزام به قونیه و حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در هتل استقلال تهران آغاز شده بود. با این حال تکمیل نشدن بازیکنان و انصراف امیدها از حضور در بازی‌های قونیه، این اردو را زودتر از موعد مقرر پایان داد و این درحالی است که مدارک شناسایی اعضای تیم فوتبال امید ایران در هتل محل اقامت تیم تا زمان تسویه حساب گرو نگه داشته شده و این مسئله باعث سرگردانی اعضای تیم در هتل شده است. مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا هرچه زودتر مشکل تسویه با هتل را حل کنند تا بازیکنان با گرفتن مدارک خود، هتل را ترک کنند.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/5802
نظرات شما