شهر آماده پذیرای مسافران و زائران می‌شود/برنامه‌ریزی شهرداری قم برای نیمه شعبان و ایام نوروز

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: ستاد تسهیلات زائرین شهرداری با 11 کمیته در بخش‌های مختلف در حال آماده‌سازی شهر برای پذیرایی از زائران و مسافران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای آمادگی خدمت در نیمه شعبان و ایام نوروز اظهار داشت: ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم همانند سال‌های گذشته، از ماه‌های قبل با برگزاری جلسات مستمر در حال برنامه‌ریزی برای خدمتگزاری به مسافران و زائران است.
وی با بیان اینکه باتوجه به نزدیکی نیمه شعبان و ایام نوروز و تقارن با ماه مبارک رمضان، پیش‌بینی‌ها از حضور خیل عظیم زائران و مسافران به شهر قم از نیمه دوم اسفندماه دارد، ابراز کرد: در این راستا، ستاد تسهیلات زائرین شهرداری با 11 کمیته در بخش‌های مختلف در حال آماده‌سازی شهر برای پذیرایی از زائران و مسافران است.
معاون محیط‌زیست و خدمات  شهری شهرداری قم با تأکید بر اینکه این ستاد با محوریت معاونت خدمات شهری، مشارکت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و مناطق هشت‌گانه در حال برنامه‌ریزی خدمات هستند، تصریح کرد: تمهیدات کاملی برای ارتقای کمی و کیفی خدمات پیش‌بینی‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات، تجهیزات، ادوات و فعالیت شبانه‌روزی 3 هزار نیروی شهرداری قم با 300 دستگاه سبک و سنگین خدمات شهری برای این ایام در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6920
اخبار مرتبط

نظرات شما