ترکیب منتخب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال؛ نام من سرخ

در ترکیب منتخب هفته‌ی بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر ۲ تیم پرسپولیس و تراکتور بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،هفته‌ی بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری هشت دیدار طی روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه به اتمام رسید. در این هفته ۱۷ بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد و فقط ۲ میزبان شکست خوردند.

در ترکیب منتخب این هفته به انتخاب تحریریه ورزشی ایرنا، شاهد حضور نمایندگان ۹ تیم مختلف هستیم. پرسپولیس با سه سهمیه صدرنشین است و تراکتور با ۲ نماینده در رده‌ی بعدی جای گرفته است.

دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)

اگر پنالتی‌ای که در دقایق ابتدایی گرفت نبود، شاید اصلا پرسپولیس نمی‌توانست نفت را با سه گل بدرقه کند و با دشت سه امتیاز، به یک‌قدمی سپاهان در صدر جدول برسد. بیرو بار دیگر توانایی بالایش در گرفتن پنالتی را نشان داد و کلین‌شیت دیگری را به ثبت رساند.

 

مدافعان: وحید امیری (پرسپولیس)، عارف آقاسی (فولاد) و حامد نورمحمدی (ذوب‌آهن)

وحید امیری بعد از بازی با سپاهان، بار دیگر یک بازی خوب از خود نشان داد تا مشخص شود روزهای تلخ اخیر را پشت سر گذاشته و دوباره به مهره‌ای قابل اتکا تبدیل شده است. او پاس گل سوم تیمش را برای مهدی عبدی ارسال نمود تا برای دومین دیدار متوالی پاس گل داده باشد.

عارف آقاسی نیز در ترکیب فولاد عملکرد خوبی را به منصه‌ی ظهور گذاشت. او که مقابل الهلال نیز از برجسته‌ترین مهره‌های تیمش بود این بار نیز می‌توانست در کنار کلین‌شیت گل هم بزند اما شوت زیبای او با فاصله‌ی کم به بیرون رفت.

از حامد نورمحمدی هم باید یاد کنیم. نماینده‌ی دفاع منسجم ذوب‌آهن در دیدار با مس کرمان که در کنار یکدیگر موفق شدند دروازه‌ی تیم خود را بسته نگه دارند و گاندوها را بعد از هشت بازی در لیگ به برتری برسانند.

 

هافبک‌ها: نوید عاشوری (گل‌گهر)، مهدی ترابی (پرسپولیس)، مهرداد رضایی (مس رفسنجان)، امید نورافکن (سپاهان) و رضا اسدی (تراکتور)

نوید عاشوری در دیدار گل‌گهر مقابل پیکان هم یک گل زد و هم کمربند خط میانی تیمش را به بهترین شکل در اختیار گرفت و هدایت کرد. او در هفته‌های اخیر دوباره توانسته به مهره‌ای تقریبا ثابت در ترکیب چرخشی امیر قلعه‌نویی تبدیل شود.

مهدی ترابی اولین گل خود در این فصل را روی یک حرکت انفرادی به ثمر رساند و به پرسپولیس کمک کرد تا خیالش از بابت پیروزی راحت شود.

مهرداد رضایی، زننده‌ی گل سه امتیازی مس رفسنجان در دیدار مقابل هوادار بود. هافبک ۳۲ ساله‌ی مس گلش را به زیبایی به ثمر رساند و خوشحالی جالبی را هم بعد از این گل از خود نشان داد.

امید نورافکن دیگر حضوری ثابت در تیم منتخب هفته دارد. هافبک مورد علاقه‌ی ژوزه مورایس با یک ارسال زیبا، تیمش را از شکست در اراک نجات داد و زمینه‌ساز یک گل شد. امید در دقایق پایانی به عنوان یک مدافع چپ انجام وظیفه کرد تا نشان دهد می‌تواند مانند یک آچار فرانسه عمل کند.

و در نهایت تنها بازیکن ۲ گله‌ی این هفته و آقای گل جدید لیگ برتر با هشت گل. رضا اسدی در آبادان مرد اول میدان بود و ۲ گل وارد دروازه‌ی فرزین گروسیان کرد تا تراکتور فاصله‌ی خود را با صدر جدول به هفت امتیاز کاهش دهد.

مهاجمان: محمد محبی (اتقلال) و هانسل زاپاتا (آلومینیوم)

محمد محبی نتوانست برای تیمش در جدال با نساجی گلزنی کند اما ستاره‌ی بی‌چون و چرای استقلال بود و خصوصا در نیمه‌ی نخست با بازی‌سازی‌هایش آبی‌ها را در آستانه‌ی گلزنی قرار داد. محبی خودش هم یک ضربه‌ی سر به تیر دروازه زد و اگر بدشانس نبود می‌توانست به جمع ۶ گله‌های لیگ اضافه شود.

هانسل زاپاتا در این هفته‌ها یک ستاره‌ی تمام‌عیار برای مهدی رحمتی و آلومینیوم اراک بود. این مهاجم کلمبیایی در دیدار با سپاهان و در غیاب زوجش محمدرضا آزادی، همه‌کار کرد و با سرعت بالای خود بارها مدافعان سپاهان را آزار داد و یک پاس گل هم داد. اگر درخشش پیام نیازمند نبود این مهاجم آماده می‌توانست برای تیمش گل هم بزند.

 

سرمربی: پاکو خمس (تراکتور)

در هفته‌ای که پرسپولیس نیز برد مقتدرانه‌ای را به دست آورد، برتری سه گله‌ی تراکتور در آبادان ارزش قابل توجهی داشت. پاکو خمس تیمش را روز به روز آماده‌تر می‌کند و آنها می‌توانند در صورت پیروزی در هفته‌ی بیست و دوم مقابل سرخ‌پوشان تهرانی رسما به جرگه‌ی مدعیان قهرمانی اضافه شوند.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6928
اخبار مرتبط

نظرات شما