دامنه جنگهای ترکیبی گسترده‌تر می‌شود/ رسانه‌ها آماده این نبرد مهم باشند

«ابراهیم فرحات» مدیر شبکه تلویزیونی «المنار» لبنان معتقد است که محور مقاومت امروز با جنگ ترکیبی مواجه است و اولین سنگری که در این راستا وجود دارد، سنگر و جبهه رسانه‌ای است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،روز دوشنبه ۸ اسفند نخستین یادواره‌ شهدای رسانه محور مقاومت با عنوان «راویان مقاومت»، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد که مجموعا ۲۳۰ نفر از اعضای خانواده‌ شهدا به همراه مسئولان رسانه‌ای و مدیران بنیاد شهید از ایران و دیگر کشورها حضور داشتند.

«ابراهیم فرحات» مدیر شبکه المنار لبنان در گفتگو با خبرنگار ایرنا می گوید، علی الرغم وجود نابرابری میان رسانه های محور مقاومت و رسانه های دشمن، ما ثابت کرده‌ایم که همیشه آماده هستیم و این مساله را در نبردهای سالهای اخیر، از جنگ جولای ۲۰۰۶ در لبنان تا جنگ سوریه در سال ۲۰۱۱ ثابت کرده‌ایم.

- رسانه اولین سنگر جنگ ترکیبی است

امروز با نوع جدیدی از تهاجم تحت عنوان، «جنگ ترکیبی» مواجه هستیم. رسانه‌ها نقش مهمی در صحنه این جنگ دارند، زیرا اولین سنگر دفاع از ارزش‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی علیه کشورهایمان هستند. معتقدم که دامنه این جنگ به تدریج گسترده تر می شود و رسانه ها باید با قدرت و آماده ایفای نقش در این نبرد مهم باشند.

 

- شبکه المنار در خط مقدم جبهه مقاومت

شبکه تلویزیونی المنار در خط مقدم نبرد حضور دارد و شهدای زیادی را تقدیم مقاومت کرده است. این شهدا در آگاهی بخشی و انعکاس بسیاری از تحولات و رویدادها نقش بزرگی داشته اند و همگام با این تحولات حرکت کرده اند.

- توسعه ارتباط با مخاطبین حوزه مقاومت

ما در راستای توسعه گفتمان رسانه ای، به روز رسانی قابلیت های لجستیکی و گسترش پلتفرم ها، ادغام بین رسانه های سنتی و رسانه های دیجیتالی حرکت می کنیم و تلاش می کنیم تا به بهترین صورت با مخاطبین حوزه مقاومت ارتباط داشته باشیم.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6935
اخبار مرتبط

نظرات شما