ارائه محصولات سلامت محور پوست و مو در کنار مشاوره رایگان/ سلامت مشتری اولویت دارد

یک کارآفرین و مشاوره سلامت پوست و مو گفت: در ارائه محصولات مراقبتی پوست و مو و آرایشی و بهداشتی، مشاوره و فروش براساس نیاز مشتری اهمیت دارد و صرف فروش و سودآوری مطرح نیست و با این دیدگاه سلامت مشتری اولویت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،   زینب کریمی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به فعالیت در حوزه کسب و کار خانگی گفت: چند سال پیش یک خانم خانه دار بدون فعالیت خاص بودم و به خاطر داشتن فرزند کوچک امکان صرف زمان طولانی برای کار بیرون از خانه نداشتم، اما با پیشنهاد یکی از دوستانم از حدود دو سال و نیم پیش کسب و کار خانگی را در حوزه فروش مستقیم محصولات آرایش و بهداشتی و مراقبتی پوست و مو آغاز کردم.

این کارآفرین ادامه داد: فعالیت اقتصادی، در کنار استقلال مالی به رشد ابعاد مختلف شخصیت و شکوفایی توانایی‌ها، افزایش ارتباط و امید کمک کرد و با فعالیتی که انجام می‌دهم حس عزت نفس و توانمند بودن دارم.
وی تاکید کرد: یک خانم و مادر با فعال بودن می‌تواند حس اعتماد به نفس را به فرزندش هم منتقل کند و به عنوان الگوی عملی مطرح باشد و تصویری از یک زن مستقل و قوی را شکل می‌دهد که علاوه بر تاثیر در زندگی شخصی، به تعالی خانواده هم کمک می‌کند.


کریمی اصل بیان کرد: در ابتدای کار شناخت کامل نداشتم، چون مدیریت این کار به نوعی به خودمان وابسته است، داشتن انگیزه و هدف در پیشرفت مهم است که به مرور زمان شناخت و مهارت شکل گرفت، البته قبل از این کار نسبت به فروش حس و باور خوبی نداشتم و همینکه امروز به جای خوبی رسیده‌ام از نظر روانی هم تاثیر مثبت به همراه داشته است.

تاکید بر ارائه محصولات سلامت محور و گیاهی

وی ادامه داد: در سیستم فروش مستقیم، تیم سازی و انتقال مهارت دارای اهمیت است و وقتی در کنار فروش، افراد را به کار دعوت می‌کنیم تمام مهارت‌ها را به آن‌ها منتقل می‌کنیم.
کریمی اصل با اشاره به محصولاتی که توسط شرکت پنبه ریز تولید می‌شود، گفت: سبد کالایی ما شامل پنج دسته محصولات ازجمله محصولات بهداشتی بانوان و آقایان، محصولات مراقبتی پوست مانند انواع پاک کننده‌ها، آبرسان‌ها و محافظت کننده‌های پوست، محصولات مراقبتی مو شامل انواع شوینده‌ها و محرک‌های رویش مجدد مو و آبرسان‌های مو، محصولات آرایشی بانوان و خوشبوکننده‌های بدن و عطرهای بانوان و آقایان و نوشیدنی‌های انرژی زای عالی است.
وی ادامه داد: سلامت محور و گیاهی بودن خصوصیت اصلی محصولات ما است و در کنار سیب سلامت، انواع استانداردهای آمریکا و کانادا را داشته و برای پوست و مو جنبه درمانی دارد.

سلامت مشتریان اولویت دارد

این مشاوره پوست و مو تاکید کرد: صرف فروش محصول برای ما مهم نیست و سلامت مشتریان اولویت دارد و با همین نگرش، قبل از ارائه محصولات، مشاوره پوست و مو انجام می‌شود و کالا متناسب با نیاز به فروش می‌رسد و بعد از آن هم مشتری را پیگیری می‌کنیم تا از تاثیر اقلام استفاده شده اطمینان داشته باشیم.
وی  ادامه داد: محصولات بهداشتی ما با برند پریستیو و دایلکس، محصولات مراقبتی پوست و مو و آرایشی با برند لدورا و نوشیدنی‌های ما با برند نوریکسو عرضه می‌شود و همه آن‌ها مخصوص شرکت بازاریابی شبکه‌ای پنبه ریز است، من کار را از زیر صفر شروع کردم اما با تلاش و توسعه‌ای که داشتم، امروز به خودم نمره عالی می‌دهم.

ضرورت فرهنگ سازی برای استفاده از فروشگاه‌های خانگی


این کارآفرین با اشاره به چالش‌های پیش روی فروش مستقیم گفت: برای توسعه این کار به فرهنگ سازی در جامعه نیاز داریم؛ چون بیشتر افراد تمایل دارند از سیستم سنتی خرید کنند و حتی در خرید از یک فروشگاه به برچسب‌های سلامت درج شده روی کالا و مواد اولیه تشکیل دهنده توجهی نمی‌کنند و فروشگاه‌های خانگی کمتر مورد توجه است، باوجود اصالت و سلامت محور بودن تولیدات، در این شیوه خرید، حساسیت بسیار بیشتر است.


وی ادامه داد: فروش مستقیم این مزیت را دارد که به حذف واسطه‌ها و دلال بازی کمک می‌کند و اصالت محصولات و پیشینه فعالیت هم به طور شفاف در سایت قابل مشاهده و استفاده است و در قالب یک سایت حرفه‌ای خدمات ارائه می‌دهد.
کریمی اصل یادآور شد: برای ارتباط با مجموعه، دریافت مشاوره و پرسش شماره ۰۹۱۹۲۹۵۲۰۴۸ در پیام رسان‌های مختلف داخلی و خارجی در دسترس است، همچنین آشنایی با محصولات در صفحه اینستاگرام natural.beauty.ka امکان‌پذیر است.



انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6951
اخبار مرتبط

نظرات شما