احداث بزرگترین فودکورت ایران در مجتمع امین قم

سال آینده یکی از بزرگترین فودکورت‌های ایران در مجتمع تجاری امین قم در فضایی به وسعت 2500 متر مربع راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، علی موحدی مدیر مجتمع تجاری امین قم با بیان اینکه این مجتمع گام به گام در مسیر تکمیل و نهایی شدن پیش می‌رود، اظهار کرد: در حال حاضر طبقات منفی یک و منفی دو بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طبقات همکف پایین و همکف بالا کاملا آماده شده‌اند.
وی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص طبقات سوم و چهارم این مجتمع اشاره کرد و افزود: در بخشی از طبقه چهارم این مجتمع در فضایی به وسعت 2500 متر مربع فودکورتی متفاوت با آنچه تاکنون شاهد بوده‌ایم راه‌اندازی خواهد شد.
مدیر مجتمع تجاری امین قم گفت: قراردادهای راه‌اندازی کامل این فوت کورت مراحل نهایی خود را طی می‌کند و پیمانکار نیز از بین شرکت‌های برتر در حال انتخاب است.
وی خاطرنشان کرد: این فودکورت با یک طراحی ویژه و منحصر به فرد راه‌اندازی خواهد شد به طوری که قرار است رستوران‌های برند داخل و خارج از استان در این فود کورت مستقر شوند.
موحدی با بیان اینکه پیش‌بینی شده است که در این فود کورت تنوع گسترده‌ای از غذاهای سنتی ایرانی، فست فود و همچنین غذاهای کشورهای دیگر ارائه شود، خاطرنشان کرد: هشت لاین آسانسور و دسترسی‌های مستقیم برای این فودکورت در نظر گرفته شده است.
مجتمع تجاری امین واقع در بلوار امین، در 9 طبقه فضایی مطلوب را برای فعالیت‌های تجاری مهیا کرده است؛ این مجتمع به صورت رسمی از اوایل سال آینده افتتاح خواهد شد.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/6972
اخبار مرتبط

نظرات شما