تقدیر فرمانده انتظامی استان از همکاری شهرداری قم در ایجاد نظم و امنیت نیمه شعبان و چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامی استان قم از خدمات و همکاری شهرداری قم جهت برقراری نظم و امنیت در مأموریت‌های اخیر در نیمه شعبان و چهارشنبه آخر سال تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم از خدمات و همکاری شهرداری قم جهت برقراری نظم و امنیت در مأموریت‌های اخیر به‌ویژه مأموریت برقراری نظم و امنیت نیمه شعبان و چهارشنبه آخر سال تقدیر کرد.
در متن تقدیرنامه فرمانده انتظامی استان قم خطاب به مهدی اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم آمده است:
نوروز همیشه پیام‌آور نشاط، رویش و حرکتی پرشور است، با نگاهی امیدبخش به آینده و نگرشی بر آموخته و اندوخته‌های حاصل از تجربیات گذشته پای در راه سال جدید و اهدافی متعال می‌گذاریم و در شروع سال جدید با استعانت از خداوند متعال مسیر زندگی را به شکوه الهی پیوند می‌زنیم.
اجرای مأموریت‌های گوناگون در راستای تأمین نظم و امنیت جزء جدایی‌ناپذیر در تقویم فعالیت‌های جمهوری اسلامی ایران است و تلاش همه افراد جز برای امنیت و آرامش مردان عزیز نیست.امروز موفقیت جمهوری اسلامی ایران در انجام مأموریت‌ها و کسب رضایتمندی افتخارآمیز فرماندهی معظم کل قوا و مردم قدرشناس، بی‌تردید مرهون روحیه جهادی تک‌تک فرماندهان، مدیران و کارکنان خدوم و ولایت مدار عزیز بوده و ان شالله با استمرار بیشتر ادامه خواهد یافت.
لذا به مصداق حدیث شریف رضوی " مَنْ لَمْ یَشْکُرِ اَلْمُنْعِمَ مِنَ اَلْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اَللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ"
از زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه جنابعالی و همکاران محترم با این فرماندهی جهت برقراری نظم و امنیت در مأموریت‌های اخیر بالاخص مأموریت برقراری نظم و امنیت نیمه شعبان و چهارشنبه آخر سال تقدیر و سپاس گذاری می‌نمایم.
امیداست در سایه توجهات خاص حضرت ولی عصر(ارواحنا فدا) و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) همواره در پیشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند باشید. از درگاه خداوند متعال سعادت، سلامت و موفقیت روزافزون را برای شما و خانواده محترمتان مسئلت دارم.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7024
اخبار مرتبط

نظرات شما