تقدیر اعضای شورای اسلامی شهر قم از تلاش‌های مدیریت شهری در ایام نوروز

در دیدار نوروزی شهردار و مدیران شهرداری با اعضای شورای اسلامی شهر قم، از تلاش‌های مدیریت شهری در ایام نوروز و روزهای پایانی سال تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،دیدار نوروزی دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد، معاونان و مدیران شهرداری قم با دکتر اسلامی رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شهر قم در این دیدار اظهار داشت: فعالیت مدیران شهرداری در مناطق 8 گانه در جهت خدمت‌رسانی به زائران و مسافران و شهروندان قابل‌تقدیر است.
حسین اسلامی همچنین عنوان کرد: با توجه به اجرای برخی از پروژه‌های عمرانی خدمات آب و فاضلاب و مدیریت شهری در اتمام به‌موقع طرح‌ها ارزشمند بود و خوشبختانه سطح رضایتمندی نیز افزایش‌یافته است.
مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم نیز تصریح کرد: در بحث بوستان‌ها باید برنامه‌ریزی لازم در جهت ارائه چهره فرهنگی قم صورت بگیرد و بحث‌های فرهنگی در این ایام به‌واسطه تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان مورد تأکید باشد.
همچنین مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از شهردار و معاونت مالی شهرداری در حوزه همکاری با این شرکت تقدیر کرد و افزود: تمامی حساب‌های شهرداری تا سال 1400 تعیین تکلیف شد و این نشان‌دهنده نگاه مثبت شهردار به تداوم خدمات در این بخش است.
حسن بختیاری خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف حساب‌ها برای مجموعه شهرداری و مباحث بودجه‌ای و حسابرسی به‌عنوان نقطه مثبتی به شمار می‌رود، دراین‌باره شرکت آب و فاضلاب به سهم خود آماده ارائه هر نوع کمک در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان و زائران و مسافران است و خود را در کنار مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر در جهت خدمت گذاری در خصوص فعالیت‌های شهرداری می‌دانیم.

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7041
اخبار مرتبط

نظرات شما