افتتاح اولین سالن بدنسازی ویژه بانوان در قم

اولین سالن بدنسازی ویژه بانوان قم در مراسمی با حضور عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی این شهر در باشگاه ورزشی الماس افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، این سالن با بهره گیری از جدید ترین و به روز ترین دستگاه های بدنسازی در محیط خاص بانوان به صورت تمام وقت به ارائه خدمات به این قشر می پردازد.

در حاشیه این مراسم نرجس نیازمند عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر قم در گفتگویی بر حمایت این شورا و شهرداری قم از گسترش فضاهای ورزشی بخصوص اماکن خاص بانوان با توجه به نیازهای روزافزون آنان تاکید کرد.
وی گفت: حضور بخش خصوصی در این عرصه و ایجاد مراکز تمام وقت برای بانوان اهمیت ویژه ای دارد چراکه زنان شاغل همواره از کمبود اماکن ورزشی خاص بانوان در ساعات عصر و شب گله مند هستند.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه نداشتن بازدهی اقتصادی باعث استقبال کم ِبخش خصوصی از ایجاد اماکن ورزشی شده گفت: در این راستا شورای اسلامی شهر و شهرداری، ضمن برنامه ریزی برای احداث اماکن ورزشی از سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز حمایت می‌کنند.

همچنین محسن مهابادی موسس باشگاه ورزشی الماس با اشاره به اینکه ماهانه بیش از پنج هزار نفر روز شامل آقایان و خانم ها از امکانات این باشگاه استفاده می‌کنند گفت: تاسیس این باشگاه از سال ١٣٨٩  در درجه اول با هدف جذب جوانان اعم از دختر و پسر به فعالیت‌های سالم ورزشی و دوری از آسیب‌های اجتماعی انجام شد  و به همین دلیل طی دوسال اخیر با وجود شرایط سخت اقتصادی شهریه و اجاره زمین های ورزشی را افزایش نداده ایم.

فرشته شهسواری مدیر بخش بانوان باشگاه الماس نیز گفت: این باشگاه اولین مجموعه ورزشی خصوصی استان با سالن خاص بانوان است که آغاز به کار کرده و دارای بهترین دستگاه‌های بدن سازی، هوازی، فیتنس، حرکات اصلاحی، خانه ماساژ و... می‌باشد و از ساعت ٧ صبح تا ١١ شب فعالیت دارد.
گفتنی است باشگاه ورزشی الماس در بلوار الغدیر نرسیده به فروشگاه اتکا با دارا بودن زمین های فوتبال چمن مصنوعی، تنیس و سالن بدنسازی و تناسب اندام آقایان و خانمها به صورت مجزا به صورت تمام وقت ارائه خدمت می‌کند.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7053
اخبار مرتبط

نظرات شما