مداح: نمی‌دانم منتقدان دنبال چه چیزی هستند/ قهرمان آسیا شدیم هم نقد می‌کردند

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان با دفاع از عملکرد شاگردانش گفت: نمی‌دانم منتقدان دنبال چه چیزی هستند. حتی زمانی هم که قهرمان آسیا شدیم، نقد می‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مینو مداح در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص عملکرد شاگردانش در گرنداسلم ووشی چین که با کسب مدال همراه نشد و انتقادهایی را در پی داشت، اظهار داشت: قبل از حضور در این مسابقات هم گفتم پیش‌بینی کار دشواری است. بهترین‌های جهان در این مسابقات بودند که بسیاری از آنها نتوانستند مدال بگیرند.

وی افزود: راهی گرنداسلم شدیم چراکه بازیکنان ما نیاز دارند در چنین رویدادهای مهمی حاضر شوند و با بهترین‌های جهان مبارزه کنند.

مداح در خصوص اینکه به نظر می‌رسد قهرمانی در آسیا موجب بالا رفتن توقعات از این تیم شده، تصریح کرد: قرار نیست چون قهرمان آسیا شدیم همه جا موفق و قهرمان شویم. هیچگاه یک تیم نمی‌تواند در تمامی مسابقات موفق باشد. تکواندو جهان رو به توسعه است و در حال پیشرفت است و این مسئله، کار را سخت می‌کند.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان توضیح داد: بچه‌های ما عملکرد بدی نداشتند. در مسابقات جهانی گفتم که خوب نبودیم، اما در گرنداسلم ضعیف نبودیم. من با کسی تعارف ندارم و همواره واقعیت را می‌گویم، حتی اگر تیمم ضعیف باشد.

وی گفت: از پنج بانوی اعزامی تنها از عملکرد نسترن ولی‌زاده راضی نبودم که او نیز پس از آسیب‌دیدگی سختی که داشت به مسابقات اعزام شد.

مداح اظهار داشت: سعیده نصیری در مرحله مقدماتی به فینال رسید و پس از مشورت با رئیس فدراسیون، تصمیم گرفتیم تا در فینال با نماینده اسپانیا به میدان نرود چراکه آسیب‌دیدگی انگشت و اسپاسم عضلانی شدیدی در ساق پایش داشت.

این مربی افزود: ناهید کیانی هم برابر قهرمان جهان از کره‌جنوبی عملکرد خوبی داشت و راند اول را پیروز شد اما در راند دوم در ثانیه پایانی با اختلاف اندکی شکست خورد. همین مسئله موجب شد تا در راند سوم نیز بازی از دست برود. در مرحله مقدماتی به دو نقره رسیدیم و تینا مدانلو نیز در رده‌بندی باخت. در دور مقدماتی عالی و در مرحله نهایی خوب بودیم. دیگر نمی‌دانم افرادی که انتقاد می‌کنند دنبال چه چیزی هستند! عملکرد از نظر آنها یعنی چی؟

وی در مورد تینا مدانلو نیز گفت: دلیلی که در اردوهای قبلی موجب شد او انتخاب من باشد، همین اخطارهایی است که در مبارزه می‌گیرد و اینجا هم به این مشکل خورد.

سرمربی تیم ملی عنوان کرد: گرنداسلم یک المپیک کوچک است و نفرات اول و دوم رنکینگ اوزان مختلف، قهرمانان جهان و المپیک در آن حضور دارند. ما از حضور در مسابقات و مبارزه با بهترین‌ها هراسی نداریم. می‌خواستم هفت بازیکن را به گرنداسلم ووشی اعزام کنم اما شرایط مالی فدراسیون موجب شد تا پنج هوگوپوش اعزام شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همین پتانسیل پیش می‌رویم و هر فردی فکر می‌کند با این پتانسیل می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد، این گوی و این میدان. منتقد همیشه منتقد است و حتی وقتی قهرمان آسیا شدیم هم نقد می‌کردند. دنبال حاشیه نیستم و کاری که فکر می‌کنم درست است را انجام می‌دهم.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7085
اخبار مرتبط

نظرات شما