صادقی نسب:

گستردگی و توسعه مشاوره‌های قرآن بنیان از نقاط قوت نمایشگاه قرآن بود

استاد دانشگاه گفت: گستردگی و توسعه مشاورهای قرآن بنیان از نقاط قوت نمایشگاه قرآن بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، شاهین صادقی نسب در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: استقبال مردم از نمایشگاه امسال به‌خصوص در شب آخر بسیار بالابود و نشان داد که مردم ما علاقه‌ای فراوانی به اشاعه فرهنگ قرآنی دارند.
وی بر ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در کشور تأکید کرد و گفت: نفس برگزاری نمایشگاه قرآن باتوجه‌به نقش هدایتگری و روشنگری که در زندگی بشریت دارد لازم و ضروری است؛ اما چگونگی برگزاری آن نیز مهم است.
صادقی نسب افزود: امسال شاهد این هستیم که انضباط و نظمی که در خور قرآن و مردم قرآن دوست است در فضای نمایشگاه حاکم نیست و برای هدایت این جمعیت مشتاقی که برای بهره‌مندی از غرفه‌های قرآنی در نمایشگاه حضور پیدا کردند، کار خوبی انجام نشده است.
وی ادامه داد: نیاز است که نمایشگاه با نظم خوبی برگزار شود که ان‌شاءالله برای سال آینده شاهد نظم و اداره بهتری باشیم.
این استاد دانشگاه با اشاره به بخش مشاوره‌های قرآن بنیان تصریح کرد: در بخش مشاوره‌های قرآن بنیان شاهد یک پیشرفت و گستردگی خوبی نسبت به سال گذشته بودیم به‌طوری‌که از کارشناسان مجرب و شناخته شده حوزه و دانشگاه برای مشاوره‌های قرآن بنیان بهره گرفته شده بود.
وی بیان داشت: استقبال مردم هم امسال نسبت به سال‌های گذشته از این بخش بسیار خوب بود که نشان‌دهنده اهتمام و توجه مردم به موضوع مهم مشاوره‌های قرآن بنیان است.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7129
اخبار مرتبط

نظرات شما