پیام تسلیت ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه در پی درگذشت شهادت گونه جانباز دفاع مقدس

ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه در پی درگذشت شهادت گونه سردار علیرضا صفارزاده جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، متن پیام ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه بدین شرح است.
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
روح بی‌قرار و عاشق فرهیختهٔ فاضلِ مجاهد سردار علیرضا صفارزاده که از اصحاب متقدم دفاع مقدس و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بود به یاران شهیدش پیوست.
این پاسدار دلاور، از نخستین روزهای دفاع مقدس و در خطوط مقدم نبرد و خاکریزهای دفاع از حق و حقیقت و پادگان‌های آموزشی رزمندگان، آمادگی جسمانی را در حد اعلا برای مجاهدان جبهه حق ضرورتی بی‌بدیل و فرض، و زمینة علمی و عملی آن را در سخت‌ترین شرایط فراهم می‌نمودند، توسعهٔ تربیت‌بدنی و ورزش همگانی برای تمام پرسنل در رده‌های نیروی زمینی سپاه و بنیان‌گذاری مکتب بی‌بدیل فرهنگی ورزش جبهه انقلاب (مکتب فرهنگی فجر شهید سپاسی) در ورزش کشور، و توسعه ورزشی سپاه پاسداران و بسیج و فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مبتنی بر دیدگاه‌های ولی‌امر و همکاری با فدراسیون ورزش‌های جانبازان و کمیته ملی المپیک و پارا المپیک، و نهادینه‌کردن فرهنگ ارزشی در ورزش کشور منشأ خدمات شایسته و بی‌شمار و بسیاری بود.
این مرد بزرگ با خلوص نیت و با زلال فکر و اندیشه و صفا و صداقت و پشتکار و برنامه‌ریزی جامع در تبعیت عملی از مو لاو مقتدا و رهبر و نایب امام‌زمان عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، قلیل المؤنه وکثیرالمعونه بودند، و در پایان این راه نورانی به دلیل جراحت ناشی از مصدومیت شیمیایی آسمانی شده و به یاران شهیدش پیوست.
فقدان این سعید عزیز را به دوستان هم‌رزمان، همکاران، خاندان، فرزندان، منتسبین و جامعه ورزش کشور تسلیت می گوئیم و برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن عزیز رضوان و مغفرت الهی را آرزومندیم.
ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7213
اخبار مرتبط

نظرات شما