تشریح آنچه در مانور امداد و نجات و شبیه‌سازی زلزله در قم گذشت

مدیرمرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم، جزئیات برگزاری مانور امداد و نجات و شبیه‌سازی زلزله را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مهدی برزویی در حاشیه برگزاری مانور امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت: این مانور شبیه‌سازی و عملیاتی زلزله صبح امروز با مشارکت دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در پروژه فاز 5 عمار یاسر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مانورها در راستای هماهنگی بیشتر دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی صورت می‌گیرد، ابراز کرد: عملیات جستجو در این مانور در 2 جبهه توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و هلال‌احمر به انجام رسید.

مدیر مرکز پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: با توجه به اتصال شریان‌های حیاتی و انشعابات اماکن شبیه‌سازی‌شده، بلافاصله تیم‌های دستگاه‌های خدمات رسان به‌منظور قطع انشعابات وارد عمل شده و اقدام به قطع این انشعابات کردند.

وی با تأکید بر اینکه بعد از اعلام اتمام عملیات توسط فرمانده عملیات، اقدامات در راستای آواربرداری آغاز شد، مطرح کرد: این آوارها توسط ماشین‌آلات شهرداری و بنیاد مسکن به محل‌های مشخص‌شده منتقل شدند.

برزویی یادآور شد: این مانورها برای هماهنگی و ارتباط بیشتر دستگاه‌ها و تیم‌های امدادی و خدمات رسان صورت گرفت و علیرغم وجود برخی ضعف‌ها، امیدواریم در آینده این ضعف‌ها و مشکلات به حداقل برسد.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7250
اخبار مرتبط

نظرات شما