لحظه به لحظه| تداوم تجاوز به نوار غزه برای پنجمین روز متوالی

با شکست تلاش‌های قاهره برای برقراری آتش‌بس، رژیم صهیونیستی، امروز برای پنجمین روز متوالی هم‌چنان مناطق مختلف نوار غزه را بمباران می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوارغزه از بامداد روز سه‌شنبه  (۹ می) تا به امروز (شنبه، ۱۳ می) برای پنجمین روز متوالی ادامه دارد. 

بامداد سه‌شنبه، (۹ می) بود که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی با نام «الدرع و السهم» (سپر و پیکان)، را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی برای سه روز ادامه خواهد داشت. 

در دومین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین از آغاز عملیات«ثأر الاحرار» (انتقام آزادگان) خبر داد و پاسخ راکتی و موشکی مقاومت آغاز شد و تا هنگام تنظیم این خبر ادامه داد. 

اخبار لحظه به لحظه از پنجمین روز نبرد در نوار غزه در ادامه می‌آید:

تخریب ۷ منزل مسکونی در بمباران‌های غزه در بامداد شنبه

خبرنگار شبکه خبری المیادین در فلسطین اشغالی، بامداد امروز گزارش داد که هواپیماهای جاسوسی رژیم اشغالگر هفت منزل مسکونی را در مناطق مختلف نوار غزه ویران کرده‌اند.

بر اساس این گزارش منزل شهید «بهاء ابوالعطاء» در محله «الشجیع» واقع در شرق غزه یکی از منازل ویران شده است. 

رژیم صهیونیستی، تصاویری از نحوه هدف قرار دادن منزل این شهید فلسطینی را صبح امروز منتشر کرد.

صدای ممتد آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه

از بامداد امروز، همزمان با حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه، آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه از بیم حملات موشکی و راکتی مقاومت به صدا در آمده است. اندکی پس از به صدا درآمدن این آژیرها، راکت‌های مقاومت شهرک‌های صهیونیست‌نشین را هدف قرار داد. 

به گزارش الجزیره، شهرک‌های صهیونیست‌نشین عسقلان و نیریم و العین الثالثه بیش از سایر شهرک‌های اطراف نوار غزه، صدای آژیر هشدار در آن‌ها شنیده شده است.

حمله هوایی به زمین‌های کشاورزی در نوار غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، امروز یک زمین کشاورزی را در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه، یک زمین کشاورزی در شرق شهر غزه و یک زمین کشاورزی در شرق اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

 

شلیک راکت‌های مقاومت به سوی شهرک‌های صهیونیست‌نشین

مقاومت فلسطین در پنجمین روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، همچنان در حال پاسخ راکتی به صهیونیست‌ها است و شهرک‌های اطراف نوار غزه را هدف قرار می‌دهد. 




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7254
اخبار مرتبط

نظرات شما