دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه:

هدف ستادهای راهبری حوزه کمک به حل مسائل نظام است

دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه گفت: هدف از تشکیل این ستادها نخست کمک به نهادهای حوزوی است و در گام دوم در خصوص مسائل نظام با نگاه اولویت‌سنجی به دستگاه‌های مختلف کمک می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجائی نیا در پانزدهمین جلسه ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاتهرانی رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و پولادگر معاون توسعه ورزش‌ قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان که در سالن جلسات آیت‌الله حائری (ره) مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد، با اشاره به تشکیل ستادهای راهبری در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه اظهار داشت: در طی سال‌های اخیر بحثی بود که نهادهای حوزوی که ظرفیت بالایی دارند بتوانند در ارتباط با هم به مسائل راهبری نظام بپردازند.

وی ادامه داد: الگویی که پیاده‌سازی شد در نهایت منجر به تشکیل ستادهای راهبری شد که تاکنون ۳۲ ستاد تشکیل شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجائی نیا بیان داشت: اعضای این ستادها را افرادی از نهادهای حوزوی، دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، شخصیت‌های دانشگاهی و اجرایی تشکیل می‌دهند.

وی تأکید کرد: هدف از تشکیل این ستادها نخست کمک به نهادهای حوزوی است و در گام دوم در خصوص مسائل نظام با نگاه اولویت‌سنجی به دستگاه‌های مختلف کمک می‌کنند.

دستیار ویژه مدیر حوزه‌های علمیه افزود: این ستادها علاوه برسند چشم‌انداز دو برنامه ۵ساله و یک‌ساله دارند که اهداف تعیین شده‌ای را دنبال می‌کنند.

وی بیان داشت: کار خوب دیگری که صورت گرفت این بود که در ستادها دبیرخانه برنامه هفتم نیز از یک سال و نیم‌راه اندازی شد که اقدامات خوبی نیز صورت‌گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رجائی نیا خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل این دبیرخانه نیز نقش‌آفرینی ستادهای راهبری در تدوین برنامه هفتم توسعه و کمک به مجلس شورای اسلامی است.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7259
اخبار مرتبط

نظرات شما