معاون توسعه ورزش‌ قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان:

فرهنگ ورزش در حوزه‌های علمیه ترویج یابد

معاون توسعه ورزش‌ قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: فرهنگ ورزش در حوزه‌های علمیه باید ترویج یابد و مدیران مدارس نیز در این زمینه باید همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سید محمد پولادگر در پانزدهمین جلسه ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه که در سالن جلسات آیت‌الله حائری (ره) مرکز مدیریت حوزه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: نگاه آیت‌الله اعرافی به ورزش حوزه ارزشمند است و باید حمایت‌های لازم از ورزش طلاب صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در مدارس علمیه هنوز برنامه جدّی در زمینه ورزش وجود ندارد و علاوه بر این امکانات ورزشی نیز در مدارس وجود ندارد؛ اما در دانشگاه‌های کشور امکانات و سالن‌های ورزشی بسیار خوبی وجود دارد.

پولادگر تأکید کرد: حتی یک سالن در مدارس علمیه وجود ندارد و برای این کاستی‌ها باید یک فکر اساسی صورت بگیرد.

وی ابراز داشت: در ورزش قهرمانی نیز حوزه ورود جدی نداشته است به‌عنوان‌مثال دانشگاه‌ها فدراسیون دارند که برای ورود به ورزش قهرمانی کمک‌حال آن‌ها شده است.

معاون توسعه ورزش‌ قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: برای تجهیز مدارس باید اقدامات لازم صورت بگیرد و علاوه بر این باید فرهنگ ورزش در حوزه ترویج شود و مدیران مدارس نیز در این زمینه باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی ابراز داشت: نیاز به حمایت مجلس شورای اسلامی از ورزش حوزه به‌شدت وجود دارد تا کاستی‌های جبران شود.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7260
اخبار مرتبط

نظرات شما