مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه:

رویکرد حوزه نسبت به ورزش مثبت است

مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه گفت: رویکرد حوزه نسبت به ورزش مثبت است و قطعاً در آینده جشنواره‌های ورزشی با تنوع بیشتری برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی در آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی ورزش طلاب که در سالن همایش‌های آکادمی فدراسیون فوتبال برگزار شد، با اشاره به توجهات دین مبین اسلام به مقوله ورزش اظهار داشت: اسلام دین میانه‌رو و اعتدالی است که هم به بُعد روحی و هم به بُعد روانی انسان‌ها می‌پردازد و در این میان ورزش علاوه بر سلامتی جسم به شادابی روح انسان‌ها نیز می‌پردازد.

وی ادامه داد: در صدر اسلام نیز پیامبر اسلام همواره به ورزش تأکید داشتند و مسابقاتی مانند اسب‌سواری در آن زمان انجام می‌شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رفیعی با بیان این که حوزه‌های علمیه نماد دین هستند، ابراز داشت: امروز طلاب حوزه‌های علمیه با یادگیری معارف و علوم دینی وظیفه نشر آن را در جامعه دارند و ورزش نیز بخشی از اجتماع و فضایی است که طلاب می‌توانند در آن به رسالت اصلی خودشان عمل کنند.

وی افزود: ورزش یکی از راه‌هایی است که فاصله‌ها را کم می‌کند و گسترش و بسط آن در بین طلاب آثار خوبی به همراه خواهد داشت.

مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه تصریح کرد: رویکرد حوزه نسبت به ورزش مثبت است و قطعاً در آینده جشنواره‌های ورزشی با تنوع بیشتری برگزار خواهد شد.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7265
اخبار مرتبط

نظرات شما