مدیر مجموعه «خانه اعیانی»:

کیفیت بالا و اجرای سریع مزیت رقابتی خانه اعیانی است

مدیر مجموعه «خانه اعیانی»گفت:سبک جدیدی در طراحی داخلی ساختمان ارائه داده ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،ایرانیان در زمینه هنر معماری در دنیا پیشتاز بوده و در دوره های هنری مختلف حرفی برای گفتن داشته اند، اما در زمینه دکوراسیون داخلی که علم جدید و به روز تری است، سبکی به نام سبک ایرانی اسلامی نداریم، در واقع هر المانی که در گذشته به عنوان لوازم خانه و وسایل محل کار یا موارد مشابه استفاده میکردیم، همان هایی هستند که تقریبا کنار گذاشته شده اند و امروزه به جای آنها سبک هایی که در دنیا به کارگیری میشوند، جایگزین شده اند. این بدان معنی است که ما در واقع از هنر ارزشمند ایرانی فاصله گرفته ایم. مجموعه «خانه اعیانی» برای اولین بار در استان قم و حتی کشور، با بهره گیری از تیم های متخصص در حوزه های مختلف، گام در راهی نو گذاشته و با تلفیق دکوراسیون مدرن با معماری ایرانی اسلامی به دنبال تغییر ذائقه مردم در دکوراسیون داخلی است.
به گزارش روابط عمومی خانه اعیانی، مدیر مجموعه «خانه اعیانی» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: دکوراسیون داخلی به عنوان یک هنر، یک حرفه و یا صنعت در جهان معرفی و شناخته شده است .
علیرضا مرشدی با اشاره به اینکه طراحی دکوراسیون داخلی بهبود، فضای داخلی ساختمان برای انجــام فعالیت های روزانه مثل کار و زندگی می باشد، افزود: محیط داخلی از طرفی اثری مســـتقیم روی روش انجـــام فعالیت های ما درآن محیط دارد واز طرف دیـــگر بر روی تفکر، احـــوال و خلق و خوی ما تأثیر گذار است.
وی تصریح کرد: هدف از طراحی داخلی، بهتر کردن کارکرد روانی و فیزیکی محیط، برای راحت تر کردن زندگی در آنجاست. فضای داخلی ساختمان، بدون طراحی داخلی یا اساسا قابل استفاده نیست، یا بهترین و کامل ترین کارآیی را ندارد. فضای داخلی آن چیزی اسـت که به یک ساختمان روح می دهد.
وی با تاکید بر اینکه سبک جدیدی از طراحی داخلی ساختمان را ارائه داده ایم، بیان داشت: سبکی که ارائه داده ایم، تضاد قابل لمسی با سبک های مختلف دکوراسیون داخلی در سراسر دنیا ندارد و از طرفی هم تقلیدی از آن سبک ها نیست.
کیفیت بالا و اجرای سریع
مزیت رقابتی خانه اعیانی است
مدیر مجموعه خانه اعیانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خانه اعیانی تلاش کرده است تا با بهره مندی از قویترین تیم های اجرایی، بهترین کیفیت را در سریعترین زمان و با قیمت مناسب به جامعه هدف خود تقدیم کند و این امر یکی از مهمترین مزیت های رقابتی مجموعه خانه اعیانی با مجموعه های مشابه است.
مرشدی با بیان اینکه صنعت ساختمان یکی از صنایعی است که دائم در حال پیشرفت بوده و نوآوری یکی از ارکان لاینفک این صنعت خواهد بود، اظهار کرد: خانه اعیانی در این راستا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند سهم بسزایی در شکوفایی و ارتقا صنعت ساخت و ساز در استان قم ایفا کند.
وی با اشاره به اینکه تیم هایی که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند بیش از ۱۵ سال در حوزه های مختلف صنعت ساختمان فعالیت داشته اند، بیان کرد: با بهره گیری از این تجربیات به دنبال ایجاد تحول در صنعت ساخت و ساز و دکوراسیون در استان قم و کشور هستیم.
مدیر مجموعه خانه اعیانی قم با اشاره به فعالیت این مجموعه در زمینه روف گاردن، دکوراسیون داخلی و ساخت، تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل نبود یک مجموعه کامل و به روز، افرادی که در حوزه ساخت و ساز مشغول به فعالیت هستند برای تامین نیاز پروژه های خود در حوزه های مختلف، مجبور هستند که به تهران مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه در مجموعه خانه اعیانی این پتانسیل وجود دارد که علاوه بر تامین نیاز بخش ساختمانی قم، از سایر شهرها نیز برای خرید به قم مراجعه کنند، افزود: مجموعه خانه اعیانی به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمینه دکوراسیون داخلی، مبلمان باغی،گرینوال و ساخت روف گاردن شروع کرده است، اما امکان تامین تمام مصالح مورد نیاز یک ساختمان را داریم.
مرشدی ادامه داد: ما سعی کردیم برای هر کدام از بخش ها از یک تیم کارشناسی قوی بهره مند شویم و در این راستا مهندس محمدرضا نادری به عنوان مدیر دپارتمان ساخت و ساز، مهندس محمدرضا عباسی به عنوان مدیر دپارتمان دکوراسیون داخلی و مهندس محمدرضا حمزه ای به عنوان مشاور استراتژیک در مجموعه خانه اعیانی فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه چشم انداز مجموعه خانه اعیانی ابتدا خدمات رسانی در قم و مرحله بعدی توسعه خدمات در کشور و سپس در کشورهای همسایه است، تصریح کرد: خانه اعیانی تلاش کرده است تا با بهره مندی از قویترین تیم های اجرایی بهترین کیفیت را در سریعترین زمان و با قیمت مناسب به جامعه هدف خود تقدیم کند و این امر یکی از مهمترین مزیت های رقابتی مجموعه خانه اعیانی با مجموعه های مشابه است.
مدیر مجموعه خانه اعیانی با اشاره به اشتغال ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۳۰ نفر به صورت غیرمستقیم در مجموعه خانه اعیانی، بیان کرد: فاز نخست مجموعه نمایشگاهی خانه اعیانی با زیربنایی بالغ بر ۷۵۰ متر مربع در سه طبقه در بلوار غدیر، خروجی شهرک قدس احداث شده است که علاقه مندان می توانند برای بازدید به این مکان مراجعه نمایند.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7315
اخبار مرتبط

نظرات شما