کارشناس تربیت کودک و خانواده‌ مطرح کرد:

رمز و‌ راز لحظات شیرین زوجین در زندگی مشترک

کارشناس تربیت کودک و خانواده به تشریح عوامل مهم در صفا و صمیمیت در خانواده و مهرورزی بین زوجین پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،حجت‌الاسلام تراشیون در اولین اجتماع خانوادگی خادمیاران رضوی کانون‌های عمومی استان قم که در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران، اهمیت مسأله خانواده را مورد توجه قرار داد و افزود: کانون خانواده و تضعیف این نهاد ارزشمند جزو توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان و به تعبیر دیگری شیطان و معاندان با دین و معنویت است.
وی با بیان اینکه باید صمیمیت، صفا و مهرورزی زوجین به مسأله خانواده نگاه ویژه‌ای صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: برای اینکه یک خانواده پایدار و سالم بماند، باید مراقب این نهاد مقدس از همه جوانب بود.
تراشیون با تاکید بر اینکه خدمت بی منت در خانواده از عوامل مهم در استحکام و پایداری نهاد خانواده است، اضافه کرد‌: خدمت زن و شوهر با یک دیگر باید با روی خوش و مهربانی و به دور از هرگونه تلخی و ترش‌رویی باشد.
کارشناس تربیت کودک و خانواده ادامه داد: مودت، رحمت و مهرورزی از پایه‌های مهم دیگر در پایداری نهاد خانواده است، زن و شوهر در مسأله مودت و مهرورزی نباید بخل بخرج دهند بلکه باید تمام محبت و عاطفه خود را برای یک دیگر بکار ببرند.
وی، ایجاد آرامش و سکون را از وظایف مهم زن و شوهر در قبال هم یادکرد و اظهار داشت: مراقبت از زبان و خودداری از سخنان زننده، توهین آمیز و همراه با دلخوری از مهمترین عوامل در حفظ عشق و علاقه‌ در خانواده است.

انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7328
اخبار مرتبط

نظرات شما