با حضور عوامل آتش‌نشانی قم؛

مانور مشترک حریق و امداد و نجات بین دستگاهی در قم برگزار شد

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: مانور عملیاتی حریق و امداد و نجات مشترک به‌منظور آمادگی و هماهنگی پرسنل، با حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، اورژانس و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،علی زندیه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برگزاری مانور مشترک بین دستگاهی در قم اظهار داشت: مانور عملیاتی حریق و امداد و نجات مشترک به‌منظور آمادگی و هماهنگی پرسنل، با حضور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، اورژانس و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در جاده ورجان شهرستان کهک برگزار شد.

وی با بیان اینکه موضوع این مانور انفجار مخزن قیر در محوطه کارگاهی که منجر به آتش‌سوزی شده، بود، ابراز کرد: فرار افراد بلافاصله بعد از انفجار و سقوط آنان در چاه‌های اطراف منطقه در این مانور شبیه‌سازی شد.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: بلافاصله بعدازاین حادثه ۲ واحد حریق و یک واحد آب‌رسان برای اطفا حریق و ۲ واحد نجات و یک واحد نردبان باتوجه به ریزش خاک محل و احتمال ریزش آن بروی نفرات محبوس به محل اعزام شدند که مجموعاً ۶ واحد حریق و نجات و ۱۸ نفر آتش‌نشان در این مانور حضور داشتند.

وی اضافه کرد: در طول ۲ ساعت، عملیات اطفا حریق و نجات انجام گرفت و نفرات محبوس در چاه خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شدند.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7368
اخبار مرتبط

نظرات شما