نماینده مردم قم در مجلس:

قرارگاه اربعین قم یک نهاد بسیار موفّق مردمی است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های قرارگاه اربعین قم گفت: قرارگاه اربعین قم یک نهاد بسیار موفّق مردمی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، احمد امیرآبادی فراهانی در حاشیه بازدید از قرارگاه مردمی اربعین قم در امامزاده شاه جمال، با اشاره به سال‌ها اقدامات جهادی قرارگاه اربعین قم، اظهار داشت: این قرارگاه طی سال‌های اخیر به‌واسطه تلاش و حضور میدانی اعضا و خادمان توانسته بار مهمی از مسئولیت استقبال و اسکان زائران را به دوش بکشد.
امیرآبادی با بیان اینکه با اقدامات و خدمات موفق و چشمگیر این قرارگاه هم اکنون صدها نفر در صف خادمی و نوکری زائران پیاده‌روی حماسی اربعین هستند، گفت: اخلاص و فداکاری در بین خادمان قرارگاه اربعین قم موج می‌زند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قرارگاه اربعین قم جزو موفق‌ترین قرارگاه‌های کشوری در استقبال و اسکان زائران است، تصریح کرد: شهر مقدس به‌خاطر جایگاه مواصلاتی و همچنین وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران در طول سال بخصوص در ایام اربعین میزبان هزاران زائر است که بخشی از خدمات‌رسانی به آنها توسط این قرارگاه مردمی انجام می‌شود.


امیرآبادی ادامه داد: خدمات‌رسانی قرارگاه اربعین به‌خاطر برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از تکنولوژی نوین در راهنمایی و اسکان زائران نسبت به سال‌های گذشته شرایط بسیار مطلوب‌تری به خود گرفته است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جانمایی محل قرارگاه اربعین قم در نقاط مختلف استان قم، سبب رضایت بیشتر زائران و گستره امر خدمت‌رسانی‌ها شده است.
امیرآبادی یادآور شد: مهم‌ترین مزیت و ویژگی قرارگاه اربعین قم، مردمی‌بودن آن است و باید این ویژگی بارز قرارگاه اربعین قم حفظ و تقویت شود و تا جایی ممکن از وابستگی به نهادهای دولتی به جز موارد لازم در امر پشتیبانی، خودداری شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قرارگاه اربعین قم جزو موفق‌ترین قرارگاه‌های اربعینی کشور است، گفت: افزایش مراکز اسکان و پذیرایی از زائران حسینی در نقاط مختلف شهر قم، سبب رضایتمندی و افزایش گستره خدمات‌رسانی بیشتری به زائران شده است.
وی در پایان از تلاش شبانه‌روزی خادمان قرارگاه اربعین قم در بخش‌های مختلف خدمات‌رسانی آن به زائران حسینی قدردانی کرد.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7777
اخبار مرتبط

نظرات شما