فتح نزدیک است!

حالا دیگر، وقوع جهاد بزرگ و نبرد نهایی برای آزادی و فتح نهایی سرزمین مقدس فلسطین نه تنها آرزوی صِرف نیست بلکه هدفی است در دسترس و دست‌یافتنی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، دکتر حسن کربلایی فعال رسانه‌ای و مدرس دانشگاه در یادداشتی نوشت: روز شنبه جهان در یک ناباوری عمیق فرورفت.
مردمی که روزی مشت‌های گره‌کرده و فریادهای بلندشان، تنها سلاح آنان در برابر متجاوزان و غاصبان صهیونیست بود، مردمی مظلوم که روزی تنها سلاح آنان تیر و کمانی بود که با آن، سنگ‌های خشم و نفرت را به‌سوی اشغالگران صهیونیست پرتاب می‌کردند، مردمی ستمدیده و آواره که تنها راه رهایی خانه و سرزمین‌شان را مقاومت و رهایی یافته‌اند، حالا با انجام عملیات بزرگ و پیچیده «توفان الاقصی» به جهانیان اعلام داشتند؛ نه‌تنها رژیم صهیونیستی رو به افول است؛ بلکه این افول، محو و نابودی کامل رژیم منحوس و جعلی صهیونی را به‌عنوان واقعیتی روشن نوید می‌دهد. در عملیات متحیرکننده و معجزه گون یاد شده که محصول ماه‌ها و شاید هم یک سال طراحی خاموش بوده است، بیش از ۵ هزار موشک به سمت اهداف رژیم صهیونیستی شلیک شد، بیش از ۹۰۰ کیلومترمربع از جمله هفت شهرک صهیونیست‌نشین به تصرف رزمندگان مقاومت درآمد، رزمندگان گردان‌های القسام فرمانده لشکر ویژه‌ رژیم کودک‌کش صهیونیستی را در حال خواب به اسارت گرفتند، بیش از ۵۰ سرباز صهیونیست نیز به وضعی ذلت‌بار اسیر شدند، ۶۰۰ غاصب کشته شدند ـ الحمدلله این رقم حسب اعلام خبرگزاری‌ها روبه‌افزایش است ـ و تل‌آویو به شکل شهر ارواح درآمد. هلی‌برن برق‌آسای رزمندگان به داخل اهداف از پیش تعیین شده، اعجاب‌آور بود.
غافلگیری رژیم صهیونیستی به‌گونه‌ای بود که امدادرسانی به بیش از هزار زخمی به‌زحمت و کُندی صورت گرفت. تانک پیشرفته مرکاوا به غنیمت رزمندگان فلسطینی درآمد. برخی مراکز نظامی و صنعتی صهیونیستی آسیب و خسارت جدی دید. همه این‌ها جدا از ویرانی ساختمان‌ها و انهدام صدها خودروی غاصبین است. موج پریشان‌کننده این عملیات، هزاران‌هزار صهیونیست را برای خروج از سرزمین‌های اشغالی به فرودگاه بن گوریون کشاند.
عملیات توفان الاقصی درست در زمانی صورت گرفت که صهیونیست‌ها بیش‌ترین تعدی و مزاحمت را برای فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی صورت می‌دادند و در تجاوز به حریم هوایی سوریه گستاخی می‌نمودند. شهریورماه بود که نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی صراحتاً ایران را در پیش نظر جهانیان و در سازمان ملل تهدید هسته‌ای کرد و وزیر امور استراتژیک کابینه وی نیز در گفتگو با تلویزیون اینترنشنال، از ضرورت حمله به ایران سخن گفت. اما حالا همان عربده‌کشان و قصابان و جانیان غاصب، بعد از آن همه هیاهو، با عملیات توفان الاقصی ناکارآمدی و انهدام بخش بزرگی از ماشین جنگی و اطّلاعاتی‌ خود را با ذلت هر چه تمام به نظاره نشسته‌اند.
عملیات روز شنبه، به جهان فهماند که بر عکس همه تحلیل‌ها و ادعاها، پنجمین ارتش بزرگ دنیا تنها یک افسانه صهیونی است. همان‌طور که جنگ ۳۳ روزه افسانه بودن آن را به رخ کشید. دنیا فهمید که موساد به حدی ناتوان است که قادر نیست تحولات یک باریکه جغرافیایی به نام نوار غزه را رصد کند و بپاید. حالا سؤال این است وقتی رژیم صهیونیستی از یک گروه کوچک فلسطینی با نام حماس، چنین ضربات مرگباری دریافت می‌کند، در مواجهه با جمهوری اسلامی ایران مقتدر، چند روز می‌تواند مقاومت نشان دهد؟! این به کنار! در همان روز شنبه منابع صهیونیست ترس خود از ورود گروه همیشه پیروز حزب‌الله لبنان به صحنه جنگ را نتوانستند پنهان کنند. آن‌ها می‌دانند که صدها هزار موشک حزب‌الله که به‌مراتب ویرانگرتر از موشک‌های فلسطینی است، آماده شلیک است. در این حالت، چه رُخ خواهد داد؟!
با موفقیت عملیات توفان الاقصی موجی از شادی، فلسطین، ایران، یمن، عراق و… را فراگرفت. این یعنی؛ باز هم حمایت بزرگ مردمی و فراملیتی از آرمان آزادی فلسطین. اگر هدف بزرگ توفان الاقصی آزادی اسیران دربند فلسطینی و کاستن از جنایات و تعدیات صهیونی در مناطقی چون قدس شریف بود، حالا در بُعد سیاسی، یک همدلی بزرگ برای آزادی سراسر فلسطین تجلّی امیدوارانه دیگر یافته است. حالا دیگر، وقوع جهاد بزرگ و نبرد نهایی برای آزادی و فتح نهایی سرزمین مقدس فلسطین نه‌تنها آرزوی صِرف نیست؛ بلکه هدفی است در دسترس و دست‌یافتنی.
یادمان باشد که امام‌المسلمین و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب روزی وعده نابودی اسرائیل را دادند و شرط‌‌بندی به روی این رژیم را شرط‌بندی روی اسب باخته معنا کردند و نیز یادمان باشد که روزی امام راحلمان چه وعده‌ای دادند؛ وعده‌ای که در آن روزی که اعلام جهانی شد، اذهان دنیازده ذره‌ای احتمال تحقق آن را نمی‌دادند: «راه قدس از کربلا می‌گذرد». «کربلایی» که هم اینک از چنگ مهره‌های صهیونی آزاد است و امواج حضور میلیون‌ها آزادی‌خواه و حق‌طلب در قلب این سرزمین هر ساله لرزه بر قامت ناراست دشمنان صهیونی می‌اندازد.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/7922
اخبار مرتبط

نظرات شما