جام ملت‌های آسیا

ذوالفقارنسب: نقش کادر فنی تیم ملی در شکست ژاپن غیر قابل انکار است/ می‌توانیم قهرمان شویم

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: نقش کادر فنی تیم ملی در پیروزی مقابل ژاپن غیر قابل انکار است و آنها با تدابیر خود توانستند ژاپن را به طور کامل آنالیز کرده و برای بازی برنامه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، بیژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص پیروزی درخشان تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: تیم ملی یک نمایش شکوهمند و غرور آفرین مقابل رقیب قدرتمند خود به نمایش گذاشت و توانست دست به کار بزرگی بزند.
وی افزود، نقش کادر فنی در این پیروزی غیر قابل انکار است و آنها با تدابیر خود توانستند ژاپن را به طور کامل آنالیز کرده و برای بازی برنامه داشته باشند. بازیکنان ایران غیرتمندانه در زمین برای رسیدن به پیروزی و رسیدن به مرحله بعدی تلاش کردند و در نهایت دست به کار بزرگی زند.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: خط دفاعی ایران در بازی با ژاپن عملکرد خوبی داشت، بازیکنان میانی ایران دونده بودند و اجازه ندادند ژاپن کار خاصی انجام دهد و خط حمله ایران نیز عالی بود.
ذوالفقار نسب تصریح کرد: به طور حتم بازی ایران و ژاپن تا اینجای تورنمنت جام ملت‌های آسیا بهترین و زیباترین بازی بود، ایران در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گذاشت و فرصت‌های زیادی را برای گلزنی خلق کرد.
وی تاکید کرد: اگرچه نمایش ایران شکوهمند بود اما این بازی به پایان رسید و باید به فکر بازی بعدی بود، هنوز دو بازی به پایان جام ملت‌ها باقی مانده و امیدوارم ملی‌پوشان بتوانند حماسه بزرگی که قهرمانی در آسیا است را رقم بزنند.

کارشناس فوتبال در پایان گفت: کادر فنی تیم ملی تحلیل درست و منطقی از تیم ملی داشت. این تیم توانایی قهرمان شدن در آسیا را دارد و دو قدم تا این مهم باقی مانده است و شکست طلسم قهرمان نشدن در جام ملت‌ها برای این تیم پر تلاش دور از دسترس نیست.


انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8449
اخبار مرتبط

نظرات شما