رئیس شورای شهر قم:

تقدیر از تلاش‌های شهرداری قم در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، برف زدایی از معابر و برگزاری انتخابات

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تقدیر از اقدامات شهرداری قم در مدیریت جشن‌های نیمه شعبان، انتخابات و بازگشایی معابر در زمان بارش برف گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری شاهد اجرای برنامه‌ها بانظم و انضباط ویژه‌ای بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، محسن محرری در یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از اقدامات شهرداری قم در مدیریت جشن‌های نیمه شعبان، انتخابات و بازگشایی معابر در زمان بارش برف اظهار داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری شاهد اجرای برنامه‌ها بانظم و انضباط ویژه‌ای بودیم.

وی حضور پرشور مردم را در انتخابات موردتوجه قرارداد و افزود: تشکر و تبریک ویژه به ملت ایران و مردم شریف قم برای مشارکت فعال در انتخابات سرنوشت‌ساز و تسلیت میگویم به دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات که در این تقابل شکست خوردند و با همه برنامه‌هایی که برای عدم حضور مردم در انتخابات داشتند، اما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: به منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز تبریک میگوییم و شورای شهر قم آمادگی کامل برای همفکری و همکاری برای استفاده کامل از ظرفیت‌های استانی و شهر قم را با این بزرگواران دارد.

وی همچنین به آیت‌الله سعیدی به‌عنوان نماینده مردم قم در مجلس خبرگان نیز تبریک گفت و بیان کرد: سربلندی ایران و استان قم در این انتخابات را مدیون بصیرت و آگاهی مردم هستیم و پیروزی حقیقی این میدان آن‌ها هستند.

محرری در ادامه به رأی اولی‌ها نیز تبریک گفت و ابراز کرد: یکی از نکات مهم این انتخابات حضور پرشور رأی اولی‌ها از دختران و پسران بودیم که نشان می‌دهد توطئه‌ای دشمنان نسبت به جوانان تأثیرگذار نبوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شاهد بودیم انتخابات شهر قم با هماهنگی و انسجام همه دست‌اندرکاران و با محوریت استانداری به‌خوبی انجام شد و مدیریت شهری نیز مانند همه مناسبت‌ها حضور و مشارکت فعال داشت و کمک کرد این برنامه به‌خوبی و منظم برگزار شود و که جای تشکر و تبریک دارد.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8587
اخبار مرتبط

نظرات شما