مدیر منطقه پنج قم:

اراضی حاشیه کمربندی امام علی (ع) در منطقه 5 قم ساماندهی می‌شود

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: ساماندهی اراضی حاشیه کمربندی امام علی (ع) و محله شمس‌آباد در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی به نمازگزاران مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: با زیرساخت‌هایی که شهرداری قم در بلوار پیامبر اعظم (ص) در حال احداث دارد، بخشی از خدمات موردنیاز زائران تأمین می‌شود.  

مدیر منطقه پنج شهرداری قم افزود: به‌منظور ارتقای سرانه‌های خدماتی، احداث بوستان بهاءالدینی، ساماندهی حاشیه کمربندی و ساماندهی شمس‌آباد در حال انجام است.  

وی تحقق بودجه این منطقه را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: بودجه اصلاحی نسبت به بودجه مصوب منطقه پنج، ۴۴ درصد افزایش داشته است، همچنین بودجه سال آینده نیز ۶۰ درصد نسبت به سال جاری افزایش دارد.

 رحیمی با اشاره به اقدامات منطقه پنج شهرداری قم در ایام نیمه شعبان اضافه کرد: نصب برج پرچم به طول ۶۵ متر در میدان آل یاسین یکی از اقدامات در این زمینه بود.

 وی با بیان اهمیت ساماندهی پارکینگ‌های اطراف مسجد جمکران گفت: در پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران اقداماتی ازجمله رنگ‌آمیزی و احداث چاه برای سرویس‌های بهداشتی انجام شد.

 مدیر منطقه پنج شهرداری قم افزود: بسترسازی و زیباسازی دیوارهای اطراف مسجد جمکران به طول چهار کیلومتر از اقداماتی بود که در ایام نیمه شعبان انجام شد.




انتهای پیام/
http://enghelab-news.ir/8617
اخبار مرتبط

نظرات شما