printlogo


اپوزیسیون فرهنگی ایران در دامن رژیم سعودی
کد خبر: 4973
گروهی از خوانندگان فراری که به لس‌آنجلسی‌ها ملقب هستند، این‌بار به دامن رژیم حاکم بر عربستان سعودی سقوط کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،گروهی از خوانندگان فراری که به لس‌آنجلسی‌ها ملقب هستند، این‌بار به دامن رژیم حاکم بر عربستان سعودی سقوط کردند.

این خوانندگان که سال‌هاست علاوه ‌بر تزریق ابتذال به جامعه ایرانی، بعضا از مروجان شعار نژادپرستانه «ما آریایی هستیم، عرب نمی‌پرستیم» هستند و باورهای مذهبی مردم ایران را مورد حمله قرار می‌دهند، این‌بار خودشان را به پادشاهان جنایتکار رژیم آل‌سعود فروختند.
 
رژیم آل‌سعود به تقلید از رژیم صهیونیستی برای سرپوش نهادن بر چهره ضدبشری‌اش، به‌ویژه به‌خاطر رسوایی در قتل‌عام غیرنظامیان در یمن، به برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های هنری رو آورده است. گروهی از خوانندگان لس‌آنجلسی نیز خود را در اختیار این پروژه قرار دادند و برای پادشاهان عربستان خوش‌رقصی خواهند کرد!
 
گفتنی است رژیم سعودی در چند سال گذشته سرمایه‌گذاری ویژه‌ای بر روی مسائل فرهنگی و رسانه‌ای علیه ایران انجام داده است. آنها مدتی پیش امتیاز بخش فارسی روزنامه ایندیپندنت را خریداری و بخش فارسی شبکه ماهواره‌ای mbc را پس از 10 سال مجدداً راه‌اندازی کردند. همچنین شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال نیز که با بودجه دربار آل‌سعود فعالیت می‌کند، جذب برخی هنرمندان و فعالان رسانه‌ای داخلی را پی گرفته است که در اغلب موارد با پاسخ منفی روبه‌رو شده است.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/4973