printlogo


خرید عید برابر با شروع پیک چهارم/کرونای انگلیسی در کمین
کد خبر: 5290
جذابیت خرید عید برای خانواده ها مخصوصا بانوان بسیار زیاد است اما باید به یاد داشته باشیم که این روزها با چرخش کرونای انگلیسی در کشور مواجه هستیم و حضور در بازار ممکن است به قیمت از دست دادن جان خود و یا اطرافیان تمام شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز؛ بیش از یک سال است از شیوع ویروس کرونا در ایران می گذرد و در این یکسال مردم آئین و مراسم های بسیاری را که دوست داشتند بجا بیاورند اما برای رعایت پرتکل های بهداشتی و عدم گسترش کرونا در کشور لغو کردند ولی بودند افراد بی مسئولیتی که هیچ اعتقادی به کرونا نداشته و ندارند و مانند سال های گذشته مراسمات مختلف خود را برگزار می کنند، به راحتی به مسافرت می روند، به راحتی خرید می کنند، به راحتی دورهمی برگزار می کنند و... .
در این یکسال خانواده های بسیاری بر اثر درگیری با کرونا داغدار شدند و عزیزان خود را از دست دادند و شاید بسیاری از این افراد مسائل بهداشتی را به خوبی رعایت می کردند اما با عدم رعایت مسائل بهداشتی توسط فرد دیگری این افراد به کرونا مبتلا شده و در نهایت هم جان خود را از دست داده اند. به همین منظور می طلبد همه مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند مخصوصا این روزها که خبر از ورود کرونای انگلیسی به کشور که قدرت بیشتری از کرونای چینی دارد می رسد.
با توجه به مرگ چند نفر و شناسایی چندین نفر دیگر که مبتلا به ویروس کرونای انگلیسی بودند وزیر بهداشت اعلام کرد که مشخص است این ویروس در حال چرخش در کشور است از طرفی با توجه به آمار مرگ و میر توسط کرونای انگلیسی در کشور های دیگر این مسئله می طلبد که مردم رعایت پروتکل های بهداشتی را نسبت به قبل بیشتر رعایت کنند تا دچار پیک سخت در پایان سال نشویم.
اما سخن از پایان سال و ورود به سال جدید شد. هر ساله با نزدیک شدن به پایان سال مردم برای خرید به بازار می رفتند تا بوی نو و نوشدن را در زندگی خود هم مانند نوشدن سال و آمدن بهار وارد کنند اما باید به این موضوع توجه داشت که امسال با سال های قبل متفاوت است و شاید حضور در بازار و پاساژها به قیمت از دست دادن جان خود و یا یکی از عزیزانمان باشد.
با توجه به اینکه خرید عید برای کودکان و نوجوانان و مخصوصا بانوان جذاب و زیبا باشد اما حضور کرونای انگلیسی در کشور و هشدارهایی که توسط کارشناسان وزارت بهداشت در خصوص کاهش رعایت مسائل بهداشتی در روزها قبل که بیشتر نقاط کشور به رنگ آبی درآمد بود نشان می دهد که باید خرید عید امسال را هم همچون سال گذشته برای سال های آینده بگذاریم تا انشالله کشور بتواند از این پیچ خطرناک و سخت حضور کرونای انگلیسی درکشور به سلامت عبور کند.


انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5290