printlogo


طرح ملی حمایت از مشاغل خرد و خانگی (سامانه راسته بازار)
کد خبر: 5467
سامانه راسته بازار یک سامانه تخصصی در زمینه بازاریابی و فروش محصولات در حوزه کسب و کارهای خرد و خانگی است که با شعار از "خانه تا خانه" آغاز به کار نموده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با اهداف سامانه راسته بازار آشنا نماییم.
سامانه راسته بازار یک سامانه تخصصی در زمینه بازاریابی و فروش محصولات در حوزه کسب و کارهای خرد و خانگی است که با شعار از "خانه تا خانه" آغاز به کار نموده است.
راسته بازار با کمک و حمایت از تولیدکنندگان خرد و خانگی به وسیله تکمیل زنجیره ارزش (استانداردسازی، بسته بندی، حمل و نقل و ...) سعی در کمک به بازاریابی و فروش تخصصی محصولات خرد و خانگی میکند.
افراد با ورود به این سامانه می توانند به 2 هدف اصلی خود دستیابند:

1-بازاریابی و فروش محصولات خرد وخانگی به صورت مجازی
2- آموزش تخصصی بازاریابی و فروش ویژه کسب و کارهای کوچک و خرد وخانگی
((( آموزش های کار با سامانه راسته بازار)))
این سامانه در بخش بازاریابی و فروش بنا دارد بدون واسطه تولیدکنندگان را به مصرف کنندگان وصل نماید و از طرفی با آموزش های تخصصی در حوزه بازاریابی و فروش، مذاکره و دیجیتال مارکتینگ به صورت ویژه از تولیدکنندگان کوچک ، بازاریابان بزرگ بسازد . به نحوی که بتوانند محصولات خود را در مقابل چشمان مصرف کنندگان به خوبی قرارداده و به نحو مطلوب بازاریابی نمایند این سامانه با آدرس www.rastebazar.ir   دارای شبکه های اینستاگرام جهت معرفی محصولات و شبکه تلگرامی نیز می باشد.
این سامانه در حال حاضر دارای دو بخش می باشد و بنا دارد پس از معرفی و شروع به کار نمودن دو بخش بزرگ همیاران تولید و سایر خدمات را به خود اضافه نماید
یکی از بخش های فعلی این سامانه بخش "یادبگیر" می باشد که سعی دارد تا تولیدکنندگان خردو خانگی را در جهت توانمندسازی و خودکفایی سوق دهد. این بخش با همت اساتید بزرگ بازاریابی و فروش راه اندازی شده و روزانه با محتوای علمی و آموزشی در حال انجام کار می باشد. آموزش هایی بصورت متن، ویدئو، موشن گرافی، فایل صوتی و .. جزئی از محتواهای آموزشی یادبگیر می باشند.
نحوه ثبت نام و عضویت در سایت راسته بازار
در بخش همیاران تولید در واقع تکمیل زنجیره تولید اعم از بسته بندی ، بخش باربری ، خرید نهاده و هر عواملی که تولید کننده به آن نیاز دارد را در جهت کاهش قیمت تمام شده به او متصل می نماید . همچنین در بخش سایر خدمات پیوندی بین این تولیدات در قالب سوغات با بخش گردشگری ایجاد می کند . همچنین در بخش طبیب افراد را با مزایای استفاده از محصولات سالم ، سنتی و محلی آشنا و همچنین در زمینه حمایت از طرح ها چه به لحاظ سرمایه ای و چه به لحاظ نیروی انسانی نیز طرح های جالب توجه ای دارد.
آموزش نحوه تنظیمات پروفایل در راسته بازار
در واقع سامانه راسته بازار به بخشی خواهد پرداخت که شاید بتوان گفت حلقه مفقوده پایداری شغل است که همان بازار می باشد و اینکه علاوه بر دسترسی سکوی فروش برای تولید کنندگان به آنها آموزش تخصصی می دهد که به حوزه فروش محصولاتی با ویژگی های محلی نیز پی برده و آن را اجرایی نماید و شرکت یاس نوین پارسه نیز در قالب مشاوره با بیش از 12 سال سابقه تخصصی، اجرایی و عملیاتی در حوزه کسب و کارهای خانگی کاملا در دسترس برای در میان گذاشتن مشکلات در تولید، در کنار این افراد خواهد ماند تا با کمک خداوند منان بتوان در راستای رونق تولید که از طریق پایداری شغلی اتفاق می افتد بتوان گام های موثری برداشت.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5467