printlogo


اهدای جهیزیه و کمک به خانواده های نیازمند یکی از برنامه‌های اصلی موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) است
کد خبر: 5617
مدیر موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) گفت: اهدای جهیزیه و کمک به خانواده نیازمند یکی از برنامه‌های اصلی موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، حجت‌الاسلام سید کاظم میر عظیمی در مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قم برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) تاکنون ۱۱۵ جهیزیه اهدا کرده است که امروز هم تعدادی جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این امروز ساختمان و زائرسرای بیت العباس با ۱۵ سوئیت در مشهد مقدس به بهره‌برداری می‌رسد تا در خدمت زائران حضرت قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام میر عظیمی تصریح کرد: امروز کلنگ بیمارستان حضرت ابوالفضل دریکی از شهرهای زلزله‌زده آذربایجان شرقی زده‌شده و فاز اول آن تیرماه ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی به سایر برنامه‌های امروز اشاره کرد و گفت: در آستانه ایام عید نوروز توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان را خواهیم داشت تا اندکی از فشارهای اقتصادی این خانواده‌های کم‌بضاعت را کاهش بدهیم.

مدیر موسسه خیریه حضرت ابوالفضل (ع) تصریح کرد: جا دارد از خیرین که با کمک‌های خود خیر دنیا و آخرت را برای خودشان فراهم می‌سازند، قدردانی و تشکر کنم.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5617