printlogo


رئیس دفتر مقام معظم رهبری:
مزار شیخان در سطح بین‌المللی معرفی شود
کد خبر: 5629
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: فعالیت‌های فرهنگی و بصیرتی اوقاف قم با محوریت بقاع شاخص و مزارهای مقدس، ستودنی است و باید در طول سال ادامه یابد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی در حاشیه بازدید از خیمه معرفت طرح آرامش بهاری مزار مقدس شیخان قم، ضمن تقدیر از فعالیت‌های فرهنگی و بصیرتی اوقاف استان قم به ویژه مدیرکل و معاونین وی اظهار کرد: تبلیغ جهادی در ایام نوروز، توفیقی است که نصیب روحانیون حاضر در طرح آرامش بهاری شده است.

وی افزود: اجرای طرح‌های فرهنگی و بصیرتی در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مجاورین، اقدام پسندیده‌ای است که لازم است اینگونه برنامه‌های فاخر در طول ایام سال به ویژه در مناسبت‌های مذهبی و ملی تداوم داشته باشد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه جایگاه مزار شیخان منحصر به قم نبوده و به تمام ایران و جهان تشیع اختصاص دارد گفت: بر این اساس باید در راستای معرفی بزرگان مدفون در این مکان به عموم مردم و زائران تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی با اشاره به اهمیت شناساندن اصحاب ائمه اطهار(ع) و علما و دانشمندان مدفون در شیخان به تمام جهانیان عنوان کرد: بزرگانی همچون اصحاب ائمه اطهار(ع)، مراجع گذشته و دانشمندان علوم و فنون مختلف در این مکان آرمیده‌اند که از جمله آنها می‌توان به میرزاجواد آقای تبریزی استاد اخلاق بنیان‌گذار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5629