printlogo


بازدید بیش از ۵۰ هزار نفر از خیمه معرفت مزار مقدس شیخان
کد خبر: 5632
مدیر مرکز افق مزار مقدس شیخان گفت: در تعطیلات نوروز امسال، بیش از ۵۰ هزار نفر از غرفه‌های مختلف خیمه معرفت برپا شده در این مکان بازدید کرده و از خدمات آن بهره‌مند شده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام مهدی خویی با اشاره به برپایی خیمه معرفت طرح آرامش بهاری در مزار شیخان طی نوروز ۱۴۰۱ اظهار کرد: بعد از دو سال که به خاطر شیوع کرونا، طرح آرامش بهاری با محدودیت‌های فراوان همراه بود، امسال برنامه ویژه‌ای داشتیم و غرفه‌های مربوط به خیمه معرفت شیخان همانند گذشته و با حضور حداکثری مبلغان برپا شد.
وی افزود: استقبال از این خیمه به خاطر مجاورت مزار شیخان با حرم مطهر حضرت معصومه(س) و قرار داشتن در مرکز شهر قم، چشمگیر بود به نحوی که روزانه ۴ تا ۵ هزار نفر از آن بازدید می‌کردند.
مدیر مرکز افق مزار مقدس شیخان با اشاره به غرفه‌های برپا شده در این مکان عنوان کرد: ایستگاه همه واقف باشیم با هدف تدویج فرهنگ وقف با حضور حجت‌الاسلام آزاد، غرفه کودک آسمانی با حضور حجت‌الاسلام فاطمی‌تبار، غرفه نوجوان بهشتی با حضور حجت‌الاسلام غزالی، غرفه من قرآن را دوست دارم همراه با کرسی تلاوت با حضور حجت‌الاسلام رضائی و غرفه زائر با هدف معرفی امامزادگان شاخص قم و ستارگان مزار مقدس شیخان با محوریت شناخت اصحاب ائمه، علما و شهدای شاخص، مشاهیر ایران و واقفان خیر اندیش با حضور حجت‌الاسلام نوری، از جمله این غرفه‌ها هستند.
وی ادامه داد: غرفه جهاد تبیین با حضور حجت‌الاسلام طاهری، سخنرانی چند رسانه ای با اجرای حجت‌الاسلام انجم شعاع، غرفه مشاوره خانواده با حضور حجت‌الاسلام مانده علی، ایستگاه احکام ویژه برادران با حضور حجت‌الاسلام حق‌بین و ایستگاه احکام ویژه خواهران با حضور استاد گرجی، بخش‌های دیگر خیمه معرفت مزار مقدس شیخان را تشکیل می‌دهند.
خویی تصریح کرد: فعالیت رسمی خیمه معرفت شیخان از ۲۹ اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.
مدیر مرکز افق مزار مقدس شیخان گفت: از ابتدای فعالیت این خیمه تاکنون، بیش از ۵۰ هزار نفر از غرفه‌های مختلف آن بازدید کرده و از خدمات فرهنگی خیمه بهره‎مند شده‌اند.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5632