printlogo


معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد:
اعزام ۸۰۰۰ مبلّغ دینی در ماه مبارک رمضان از سوی دفتر تبلیغات اسلامی
کد خبر: 5639
حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد با اشاره به آمار مبلغین اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان افزود: مبلغین در حال ثبت نام در سامانه مربوطه می باشند و تعداد آنان تاکنون به ۷۰۰۰ نفر رسیده است؛ این آمار در حال افزایش بوده و تخمین زده می شود که به ۸۰۰۰ نفر نیز برسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در نشست خبری به تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان از سوی این دفتر پرداخت و گفت: ماه رمضان ماه رحمت و گشایش های متعدد الهی است؛ امیدواریم همه ما از برکات این ماه بهره مند شویم.

وی افزود: یکی از برکات این ماه مبارک بهره مندی توده مردم از مناجات ها، دعاخوانی ها و ختم قرآن های دسته جمعی است.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد خاطرنشان کرد: گرچه در دوسال اخیر قدری از میزان اعزام مبلغین کاسته شده اما این کاهش بیش از ۳۰ درصد نبوده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت آمادگی مبلغین ماه رمضان گفت: ره توشه های عمومی، خانواده، مناطق مشترک شیعه و اهل سنت شامل ۵۳ مقاله می باشد که در سایت بلاغ به صورت رایگان منتشر شده اند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: از دیگر اقدامات پیشینی تألیف طراحی سایتی با موضوع جهاد تبیین می باشد؛ مقالات و فایل های چندرسانه ای مرتبط با این موضوع در این مکان مجازی جمع آوری شده اند.

وی با اشاره به آمار مبلغین اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان افزود: مبلغین در حال ثبت نام در سامانه مربوطه می باشند و تعداد آنان تاکنون به ۷۰۰۰ نفر رسیده است؛ این آمار در حال افزایش بوده و تخمین زده می شود که به ۸۰۰۰ نفر نیز برسد.

حجت الاسلام والمسلمین روستاآزاد بیان داشت: آن عزیزانی که در قالب گروه های تبلیغی و جهادی فعالیت دارند علاوه بر انجام فعالیت های معمول تبلیغی در مساجد، به اقداماتی همچون حضور در تفرج گاه ها، زندان ها و سایر اماکن اجتماعی و ارائه معارف دینی در این مکان ها می پردازند.

وی گفت: در موضوعاتی همچون جهاد تبیین، بحران جمعیت و غیرت دینی فعالیت های مختلفی در قالب نشست های علمی، انتشار ویژه نامه های متنوع و اعزام مبلغ از سوی دفتر تبلیغات اسلامی صورت گرفته است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار کرد: در بخش تبلیغ تخصصی حدود ۴۰ رسته را تعریف نموده ایم که مبلغین دارای تحصیلات یا مهارت های مضاف بر تحصیلات عمومی حوزه در این بخش ثبت نام شده اند.

 


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5639