printlogo


استاد جان بزرگی پیشگام عرصه تربیت و درمانگری معنوی در ایران است
کد خبر: 5651
رئیس موسسه خاتم و مدیر بخش مشاوره نمایشگاه قرآن کریم گفت: استاد جان بزرگی پیشگام عرصه تربیت و درمانگری معنوی در ایران است که آثار متعددی را در این زمینه عرضه کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، دکتر سید محمدحسین چاوشیان در مراسم معرفی آثار و تألیفات دکتر مسعود جان بزرگی در حوزه تربیت معنوی که در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بخش مشاوره قرآن بنیان برگزار شد، اظهار داشت: استاد جان بزرگی پیشگام عرصه تربیت و درمانگری معنوی در ایران است که آثار متعددی را در این زمینه عرضه کرده‌اند.
وی ادامه داد: استاد جان بزرگی یکی از اساتیدی است که سال‌ها در عرصه خانواده به تحقیق و پژوهش پرداخته و راهبردهای خوبی نیز در این زمینه به رشته تحریر درآورده است.
چاوشیان به برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی در کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: برای ما مایه افتخار است که ریاست این کنفرانس بر عهده استاد جان بزرگی است که سال‌ها در این زمینه تحقیق و پژوهش کرده است.
وی بیان داشت: این کنفرانس با مشارکت موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم و پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مهرماه امسال برگزار خواهد شد و تاکنون بیش از ۸۰ مقاله به این کنفرانس ارسال‌شده است.
رئیس موسسه خاتم تصریح کرد: حضور اساتید به نام و صاحب‌نظر در بخش‌های مختلف این کنفرانس از نقاط قوت آن است.
وی ابراز داشت: ۶۰ عضو علمی در این کنفرانس حضور دارند و شاهد مشارکت مراکز علمی معتبر در این کنفرانس هستیم.


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5651