printlogo


در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاد:
حمایت ماهانه 100 فرزند یتیم و محسنین توسط یک خیر
کد خبر: 5656
یک خیر با برگزاری مراسم ویژه ای برای 100 یتیم و فرزند محسنین، حمایت ماهانه یکصد فرزند معنوی دیگر با سرانه یک میلیون ریال را بر عهده گرفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عباس جوشقانیان، معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از مردم نیکوکار و خیران استان در اطعام و احسان نیازمندان و یتیم نوازی در ماه مبارک رمضان به ویژه روز بیست و یکم گفت: علیرغم همه محدودیت های اقتصادی و مشکلات برگزاری مراسم در میدان آستانه خوشبختانه مردم نیکوکار استان خوش درخشیدند.
وی از برگزاری مراسم ویژه جشن رمضان و افطاری برای فرزندان یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان باعنوان «ضیافت کریمانه رمضان به همت خیر و حامی مهربان» خبر داد و گفت: در ابتدای این ضیافت مجلل، مراسم جشن رمضان با برنامه های شاد و متنوع برای کودکان برگزار شد.
جوشقانیان با اشاره به اینکه این برنامه شاد و مفرح و افطاری ویژه و تشریفاتی، در مجتمع حضرت معصومه (س) برگزار شد تصریح کرد: تمام هزینه های این ضیافت، توسط یکی از حامیان بزرگ کشوری پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه مدیرکل کمیته امداد استان قم با کودکان حاضر در این ضیافت، به صورت صمیمی و پدرانه صحبت کرد ادامه داد: در این مراسم ویژه 100 نفر از ایتام و فرزندان محسنین به همراه مادرانشان شرکت کردند که در پایان مراسم نیز رضایت خود را اعلام و قدردانی کردند.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم اضافه کرد: پس از اینکه عکسهای ضیافت کریمانه رمضان، بلافاصله بعد از مراسم برای حامی ارسال شد، این حامی نیکوکار طی تماس تلفنی اعلام کرد که حاضر است ماهانه یک میلیون ریال دیگر به 100 فرزند یتیم و محسنین جدید واریز نماید.
انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5656