printlogo


از سوی بسیج دانشجویی استان قم؛
جشنواره ایده های فناورانه در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 5676
جشنواره ایده های فناورانه با همکاری بسیج دانشجویی استان قم، دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران و پارک علم و فناوری در قم برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، به نقل از قم فردا  علی اقبالی در نشست خبری جشنواره ایده‌های فناورانه که در سالن جلسات دانشکدگان فارابی برگزار شد، اظهار داشت:  در بسیج هدف ما حرکت در مسیری است که رهبر معظم انقلاب در بیانات و سخنرانی‌های خودشان آن را ترسیم می‌کنند.

وی ادامه داد:  امروز نیاز به این داریم که جهاد امیدآفرینی در کشور به راه بیفتد چرا که اگر امید از جامعه گرفته شود، هیچ حرکتی صورت نمی‌گیرد.

اقبالی تصریح کرد: امروز در حالی برخی افراد از ضعف کشور در حوزه اقتصاد سخن می‌گویند که کشور ما جز ۲۰ اقتصاد اول جهان است از همین رو نباید اجازه بدهیم که عده‌ای مغرض بذر ناامیدی را در دل مردم بکارند.

وی به نام‌گذاری امسال به نام تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب امسال را سال تولید و دانش‌بنیان معرفی کردند و از همین رو با همکاری دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری و بسیج دانشجویی اقدام به برگزاری جشنواره ایده های فناورانه کردیم.

دبیر جشنواره ایده های فناورانه در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: تحقق‌بخشی شعار سال، ترویج فرهنگ ایده‌پردازی، ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان، زمینه‌سازی بروز خلاقیت دانشجویان از جمله اهداف این جشنواره است.

وی به زمان ارسال ایده‌ها نیز اشاره کرد و بیان داشت: از سوم خرداد ارسال آثار در زمینه فنی و مهندسی شروع می‌شود و تا آغاز هفته دفاع مقدس در ۳۱ شهریورماه ادامه خواهد داشت.
اقبالی ابراز داشت: نمایشگاهی از  ۸ الی ۱۳ آبان برگزار و در نهایت 13 آبان‌ماه امسال و در روز استکبارستیزی اختتامیه جشنواره  برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کلیه دانشجویان استان قم می‌توانند در این جشنواره شرکت کرده و طرح‌ها و ایده های خودشان را ارسال کنند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5676