printlogo


قدردانی دبیر مجمع فرهنگی علمدار کربلای قم از مسئولان
کد خبر: 5779
محمد شاه عبادی دبیر مجمع فرهنگی علمدار کربلای قم در مراسم جشن و سرور از حضور مسئولان قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، محمد شاه عبادی دبیر مجمع فرهنگی علمدار کربلای قم در مراسم جشن و سرور  که با حضور سخنرانان دو کشور ایران و افغانستان، حجت السلام والمسلمین جناب آقای احسانی رئیس و حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای گرجی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم، از طرف مجمع فرهنگی هیأت علمدار کربلای قم برگزار شد، ضمن خیر مقدم و خوش‌آمد گویی به جناب آقای زارعی مدیر کل محترم امور اتباع مهاجرین استان قم و معاونت محترم امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم جناب آقای حسن شیبانی و هیئت همراه، از ایشان به جهت اینکه علی‌رغم دوری راه در این جلسه حضور یافتند تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه این مراسم جناب آقای زارعی در پاسخ به سوالاتی از قبیل مشکلات مهاجرین در خرید نان و کارت‌های بانکی پاسخ داد: ما به‌دنبال حل مشکل هر چه سریع‌تر مهاجرین بوده و هستیم. ما در دولت قبلی ضعف‌هایی داشتیم که به‌حمدالله در این دولت رفع شده. به‌دستور رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران جناب آقای رئیسی که فرموندند باید سازمان مهاجرین ایجاد شود، اکنون اقداماتی انجام شده و در دست بررسی است. اگر این اتفاق بیفتد ان‌شالله بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. معضلات کارت بانکی و خرید نان توسط ما پیگیری و به‌زودی حل خواهد شد.
به موضوع اقامه‌های اعطا شده به اتباع نیز اشاره کردند که: بعد از اتمام مرحله شش ماهه، اقامه یک ساله و پس از آن، در صورت نداشتن تخطی‌های اجتماعی و مردمی به سه سال تمدید خواهد شد. در نهایت تبدیل به تابعیت شهروندی خواهد شد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5779