printlogo


احداث 98 کیلومتر شبکه برق در قم در یکسال گذشته
کد خبر: 5946
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از احداث 98 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط هوایی و زمینی طی یک سال گذشته در قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، شرکت توزیع نیروی برق استان قم، مهندس آهنین‌پنجه با تبریک هفته دولت به تشریح گزارشی از عملکرد یک‌ساله گذشته شرکت توزیع نیروی برق در راستای تأمین برق پایدار در استان پرداخت و احداث 40 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و 6 کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی را از جمله اقدامات صورت گرفته از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تاکنون برشمرد.

وی همچنین احداث 48 کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و 4 کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای برق‌رسانی در استان طی یک سال گذشته اعلام کرد و گفت: در این مدت 243 ترانسفورماتور هوایی و زمینی با ظرفیت 49 مگاولت آمپر نیز در نقاط مختلف استان نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از نصب یک هزار و 359 اصله  پایه فشار متوسط و یک هزار و 34 اصله  پایه فشار ضعیف از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون خبر داد و اظهار داشت: نصب 2 هزار و 990 دستگاه چراغ روشنایی معابر و تأمین برق 12هزار و 350 مشترک جدید شهری و 434  مشترک جدید روستایی از دیگر اقداماتی است که در این مدت به انجام رسیده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به منظور تبدیل سیم به کابل خودنگهدار به منظور جلوگیری از سرقت و خسارت به مشترکان گفت: در همین راستا طی یک سال گذشته 200 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شده و همچنان این برنامه در دست اجرا است.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5946