printlogo


آغاز فعالیت‌های قرارگاه مردمی اربعین استان قم
کد خبر: 5985
قرارگاه مردمی اربعین استان قم از پنجشنبه به مدت ۲۵ روز میزبان زائران عتبات عالیات در مسجد مقدس جمکران است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، آیین افتتاحیه قرارگاه مردمی اربعین استان قم عصر روز پنجشنبه با حضور بیش از ۴۰۰ خادم افتخاری در صحن امام حسن عسکری (علیه‌السلام) مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
 
در این مراسم مهدی قربانی کرم مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم با اشاره به اینکه امسال پنجمین سال فعالیت این قرارگاه است، افزود: فعالیت این قرارگاه از امروز تا پایان ماه صفر به مدت ۲۵ شبانه روز با حضور ۴ هزار و ۵۰۰ نفر خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه قرارگاه اربعین قم میزبان ۵۰۰ هزار زائر است، عنوان کرد: امسال در تلاش هستیم تا مشارکت مردم را به حداکثر برسانیم و در این چند سال اخیر عده‌ای از مردم هیچ اطلاعی از وجود قرارگاه مردمی اربعین در استان قم نداشتند اما هدف ما این است که این قرارگاه را بیشتر به مردم معرفی کنیم تا آنها هم در میدان حاضر شوند.
 
مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم اظهار کرد: تشکیل غرفه‌های فرهنگی همچون پاسخگویی به شبهات، کودک و نوجوان، ظهور، شهدا، کتاب و اربعین و همچنین ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از جمله خدمات قرارگاه در ایام اربعین به زائران اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) است.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین یاسین حسین آبادی در ادامه این مراسم به مرثیه‌سرایی از سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (علیه‌السلام) و حضرت رقیه (سلام الله علیها) پرداخت.
 
همچنین قرعه کشی کمک هزینه سفر به کربلای معلی برای پنج نفر از خادمان قرارگاه مردمی اربعین استان قم، پایان بخش این مراسم بود.
 
گفتنی است خیرین محترمی که علاقه‌مند به مشارکت در قرارگاه هستند می‌توانند مبالغ مورد نظر خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۲۴۳۴۰۰۷ نزد بانک رسالت که به نام قرارگاه مردمی اربعین استان قم است واریز کرده و یا با شماره ۰۹۹۰۳۳۴۱۱۲۰ تماس حاصل کنند و یا به آدرس بلوار محمد امین(ص) کوچه ۳ فرعی ۴ پلاک ۱۲ دفتر قرارگاه مردمی اربعین مراجعه کنند.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5985