printlogo


تشریح عملکرد مدیریت شعب استان قم از آغاز فعالیت دولت سیزدهم
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم 1450 میلیارد ریال وام تکلیفی پرداخت کرد
کد خبر: 5992
مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم از ابتدای استقرار دولت سیزدهم 1450 میلیارد ریال وام تکلیفی اعطا کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مدیر شعب بانک در استان قم با تاکید بر اینکه بانک بازوی اجرایی و مالی دولت مردم بوده، گفت: این بانک همگام با دولت سیزدهم 1623 فقره وام قرض الحسنه تکلیفی دولت به ارزش تقریبی 1450 میلیارد ریال شامل وام ازدواج، فرزندآوری و مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی اعطا کرده است.

سید حسین دامادی، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان قم در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و هفته بانکداری اسلامی برگزار شد، گفت: این بانک سعی کرده است که در زمینه توسعه بانکداری اسلامی و فرهنگ سازی قرض الحسنه پیشتاز باشد.
وی با بیان اینکه به فرهنگ متعالی قرض الحسنه رویکرد تخصصی و قرآنی داریم، گفت: اعطای 3760 فقره وام قرض الحسنه بدون ضامن به ارزش 710 میلیارد ریال، از دیگر خدمات این بانک در استان قم طی سال اخیر بوده است.
این پیشکسوت نظام بانکی استان قم با بیان اینکه معوقات مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم در حد نیم درصد است، عنوان کرد: با وجود اینکه بیش از ۸۰ درصد منابع این بانک به مشتریان در قالب وام قرض الحسنه پرداخت‌ شده، اما درصد معوقات آن بسیار ناچیز است که نشان از اعتماد دوطرفه بین بانک و مشتریان دارد.

خیرین بازوی حیاتی بانک در توسعه فرهنگ قرض الحسنه


وی با اشاره به پرداخت وام بدون ضامن، یادآور شد: این بانک به مشتریان خوش‌حسابی که شرایط لازم را در سامانه اعتبارسنجی مشتریان داشته باشند، به‌ شرط داشتن شغل، وام‌های بدون ضامن تا سقف 100 میلیون تومان پرداخت می‌کند.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان قم اظهار داشت: در یک سال گذشته به 325 نفر 143 میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری، 1180 میلیارد ریال وام ازدواج نیز به  ۱۱۴۸ نفر و از محل تبصره 16 قانون بودجه به مستمری بگیران کمیته امداد امام خمینی 117 فقره به ارزش 96 میلیارد و 500 میلیون ریال و به اعضای سازمان بهزیستی 33 فقره به ارزش 28 میلیارد و 700 میلیون ریال وام قرض الحسنه تکلیفی پرداخت شده است.
در بخش دیگری از این نشست خبری، معاون مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم با برشمردن گوشه ای از خدمات این بانک گفت: اعطای وام قرض‌الحسنه با هدف اشتغال و توانمندسازی روستائیان، مددجویان نهادهای حمایتی، زنان سرپرست خانوار، مراکز تولیدی و خدماتی، درمان افراد نیازمند، دانشجویان، کمک به احداث نیروگاه‌های خورشیدی، وام های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم، حمایت از کالاهای ایرانی، حمایت از مؤسسات خیریه و هیأتها، وام‌های ازدواج و فرزندآوری و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان بخش مهمی از وام های پرداختی بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

برگزاری نخستین جشنواره ملی فرهنگی- هنری قرض الحسنه مهر ایران


سیدرضا راستی الحسینی با تأکید بر اینکه بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از شفاف ترین و حرفه ای ترین تراز نامه های مالی را بین شبکه بانکی کشور دارد، بیان کرد: این بانک با همکاری 6 سازمان مردم نهاد توانسته در سطح کشور 730 هزار فقره تسهیلات به ارزش 80 هزار میلیارد ریال پرداخت کند که نشان دهنده اولویت‌بخشی به مساله مهم اشتغال زایی است.
وی با اعلام اینکه اولین شعبه مجازی بانکداری در شعبه فلکه جهاد قم را راه اندازی کرده ایم گفت: خدمات حساب آنلاین بانک یکی از پیشرفته ترین سامانه های الکترونیکی با امکانات متنوع است و توانسته ایم در سطح کشور بیش از 18هزار و 700 درخواست افتتاح حساب آنلاین ثبت کنیم.
معاون مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قم در پایان از برگزاری نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری قرض‌الحسنه «مهر ایران» خبر داد و گفت: یکی از اهداف بلند بانک این است که هر ایرانی یک کارت مهر به عنوان کارت زندگی داشته باشد که با آن بتواند تمام امور جاری خود را به نحو احسن انجام داده و از وام های قرض الحسنه نیز برخوردار باشد


انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5992