printlogo


اسکان بیش از ۵ هزار زائر در قرارگاه مردمی اربعین قم
کد خبر: 5996
مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: این قرارگاه در ۵ روز نخست فعالیت خود، میزبان بیش از ۵ هزار زائر اربعین حسینی در صحن امام حسن عسکری (علیه‌السلام) مسجد مقدس جمکران بوده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،مهدی قربانی کرم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، از اسکان بیش از ۵ هزار زائر ایرانی و غیرایرانی طی ۵ روز گذشته در قرارگاه اربعین قم خبرداد و اظهار داشت : طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال در این قرارگاه میزبان ۵۰۰ هزار زائر اربعین به مدت ۲۵ شبانه‌روز خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سعی داریم بهترین میزبانی را از زائران داشته باشیم، گفت: زائران اربعین حسینی در هر زمانی از شبانه‌روز که به قرارگاه مراجعه کنند، پذیرش شده و خدمات ۲۴ ساعته غذای گرم و چای، خدمات پزشکی و دارویی رایگان را دریافت می‌کنند.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم اظهار کرد: برپایی غرفه‌های فرهنگی، تبلیغی، کودک و نوجوان، مشاوره، سلامت و درمان، برگزاری مراسمات عزاداری، پذیرایی و ایستگاه صلواتی از جمله برنامه‌های این قرارگاه برای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) است.

وی ابراز کرد: زائران سیدالشهداء (علیه‌السلام) می‌توانند برای اطلاع از برنامه‌ها و فعالیت‌های قرارگاه مردمی اربعین، به سایت http://hikarbala.ir و آدرس hikarbala@ در پیام‌رسان ایتا و تلگرام مراجعه کنند.

قربانی کرم در پایان خاطرنشان کرد: شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۲۴۳۴۰۰۷ نزد بانک رسالت به نام قرارگاه مردمی اربعین، آماده دریافت نذورات مردمی است.

انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/5996