printlogo


محفوظی: توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند وحدت ملت‌های ایران و عراق را بر هم بزند
کد خبر: 6033
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: ملت‌های ایران و عراق در کنار یکدیگر و در مقابل دشمن مشترک خود ایستاده‌اند و توطئه‌های دشمنان هم نمی‌تواند این وحدت و یکپارچگی را بر هم بزند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین گفت: مراسم راهپیمایی اربعین نماد عینی وحدت دو ملت ایران و عراق است.

وی افزود: در مراسم راهپیمایی اربعین ما شاهد استقبال و برخورد گرم مردم عراق با زائران ایرانی و دیگر زائران از کشورهای مختلف هستیم که این خود نشانه عینی وحدت مسلمانان و به ویژه دو ملت ایران و عراق است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان همواره از ایجاد اتحاد بین مسلمانان و از جمله دو ملت ایران و عراق وحشت دارند و همیشه درصدد برهم زدن این وحدت بوده و هستند.

محفوظی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته همگان مشاهده کردند که دشمنان ملت‌های منطقه و به ویژه مسلمانان و در رأس آنها آمریکا سعی داشتند با ایجاد ناامنی از طُرق مختلف باعث کمرنگ شدن برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین شوند که در رسیدن به این هدف خود ناکام ماندند.

وی افزود: مشترکات زیادی بین دو ملت ایران و عراق از نظر مسائل دینی، مذهبی، فرهنگی و حتی مسائل استراتژیک امنیتی، اقتصادی و... وجود دارد و هر دو ملت دشمن مشترکی به نام آمریکا دارند و این مسئله را هم به خوبی دریافته‌اند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز ملت‌های ایران و عراق در کنار یکدیگر و در مقابل دشمن مشترک خود ایستاده‌اند و توطئه‌های دشمنان هم نمی‌تواند این وحدت و یکپارچگی را به هم بزند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6033