printlogo


محمدی: رقبای سرسختی در جام جهانی کشتی فرنگی دارم
کد خبر: 6242
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی امیدهای جهان گفت: مهم‌ترین رقبای من در جام جهانی، حریفانی از جمهوری آذربایجان، ترکیه و صربستان هستند که جدال را جذاب می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،ایمان محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت‌های امیدهای جهان از سطح بالایی برخوردار بود و در آن کشتی‌گیران مطرحی شرکت داشتند. با این وجود سطح مسابقات در اسپانیا بالا بود و توانستم نتیجه لازم را بدست آورم.  

وی بیان کرد: حریفان من در اسپانیا از کیفیت خوبی برخوردار بودند و توانایی آنان نزدیک به کشتی‌گیران رده بزرگسال بود. با نظر حسن رنگرز و کادر فنی ۲ مرحله اردو برای اعضای تیم برگزار شد. با آنالیز و شناخت کامل از رقبا در این رویداد بین‌المللی با آمادگی شرکت داشتیم.

دارنده مدال طلای امیدهای جهان نبود روس‌ها در رقابت‌های جهانی را تاثیر گذار ندانست و ادامه داد: روسیه در کشتی همیشه یک مدعی و حریف جدی به حساب می‌آید. بودن روس‌ها سطح رقابت‌ها به طور حتم بالاتر و جذاب‌تر بود. در کشتی فرنگی رقابت میان ۲ تا سه کشور نیست و مدال‌ها بین تمامی کشورها و ستاره‌ها پخش می‌شود. روس‌ها همیشه جذابیت کشتی را بالا می‌برند و از سوی دیگر تک ستاره‌های سابر کشورها همیشه مدعیان را به چالش می‌کشند.

وی در خصوص جام جهانی باکو تصریح کرد: در این رویداد نفرات اول تا سوم پیکارهای جهانی صربستان در وزن ۶۳ کیلوگرم حضور دارند. این حضور اسمی باعث شد تا جذابیت را در این وزن دوچندان کند، مهم‌ترین حریفانم از کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان، صربستان و منتخب جهان هستند. که نبود روس‌ها سطح رقابت را دستخوش تغییر قرار نخواهد داد.

دارنده مدال برنز قهرمانی کشتی آسیا ادامه داد: برای جام جهانی باکو، ۲ نفر در وزن ۶۳ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی ایران حضور دارند که من به عنوان نفر اصلی هستم. به احتمال زیاد در این جام با نظر کادر فنی در ۲ دیدار ۲ ملی‌پوش حضور دارند.

وی در خصوص تغییر وزن خود نیز توضیح داد: فعلا تصمیمی در این خصوص نگرفته‌ام. در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ در این وزن حضور خواهم داشت و پس از آن نیز با تصمیم کادر فنی و مربیان به جمع‌بندی خواهم رسید.

وی خاطر نشان کرد: طبق چرخه انتخابی کشتی فرنگی، با توجه به کسب مدال طلای امیدهای جهان از حضور در انتخابی کشوری معاف شده‌ام. چرا که این چرخه بی‌نقص‌ترین محل آزمایش کشتی‌گیران خواهد بود و همه در چرخه انتخابی تیم کشتی از شانس خوبی برخوردار هستند.

دارنده مدال طلای امیدهای جهان به حضورش در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: از مرحله گروهی برای تیم فولاد خوزستان کشتی خواهم گرفت. از مسئولان استانی و شهرستان ایذه می‌خواهم که به قول‌های خود در راستای اشتغال و مسکن توجه کنند.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6242