printlogo


کارشناس حوزه مشاوره و برنامه ریزی:
جریان شناسی نفوذ در لایه های مختلف اداری کشور از ضروریات است
کد خبر: 6260
این کارشناس فرهنگی با اشاره به اینکه امروز نیازمند اصلاح ساختار نظام مدیریتی رفتاری و عملکردی در سطح مدارس بویژه دبیرستان‌های دخترانه هستیم، گفت: جریان شناسی نفوذ در لایه های مختلف اداری کشور از ضروریات امروز کشور است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز، محمد موسی‌پور با اشاره به اتفاقات اخیر رخ داده در کشور ، اظهار داشت: آشوب ها و اغتشاشاتی که در کشور رخ داده از سوء استفاده دشمنان از فوت یک خانم شروع شده است.
وی ادامه داد:  یکی از مهمترین راه‌های اتمام اغتشاشات و آشوب‌های در جریان، اصلاح ساختار نظام مدیریتی رفتاری و عملکردی در سطح مدارس آموزش و پرورش بویژه دبیرستان‌های دخترانه است.
این کارشناس فرهنگی بیان کرد: متأسفانه  بیسوادترین و از همه مهمتر ناکارآمدترین افراد در حال حاضر در مناصبی از جمله مدیریت، معاونت‌ها و حتی مشاورین مدارس با بدترین و وقیحانه‌ترین عملکرد و رفتار در حال فعالیت هستند.
وی اضافه کرد: این افراد در این پست ها،  بشدت دانش‌آموزان را در فضایی نارضایتمندانه تحریک کرده و مانند لیدرهای فعال در زمینه‌سازی ناآرامی‌ها، دانش‌آموزان تحریک شده  ناراضی را در اوج عصبانیت روانه کوچه و خیابان‌ها می‌کنند.
موسی پور خاطرنشان کرد: این فرآیند بقدری علنی و ملموس است که با اندکی توجه بدون شک ایشان را اصلی‌ترین لیدرها و عوامل حامی و پیشبرنده و نگهدارنده‌ی اغتشاشات و ناامنی‌ها می‌توان دانست.
وی ابراز داشت: جریان اصلاحات از تعداد دانش آموزان و ناآگاهی آنها به شرایط سیاسی کاملا آگاه بود و عمدا افرادی را بکار گرفتند تا تفکرات غیرارزشی را اشاعه دهند، اگر خروجی مدارس مناسب نیست به دلیل نفوذی است که از سال ها قبل وجود داشته است. شاید تعجب کنید ولی این افراد بیش از همه زنان و دختران چادری را اذیت کرده اند تا حمایت. جریان شناسی نفوذ در لایه های مختلف اداری کشور از ضروریات امروز می باشد.
این کارشناس حوزه مشاوره و برنامه ریزی در ادامه عنوان کرد:  در اکثر مدارس و دانشگاه های ایران ، به شکل ناباورانه و عجیبی ، به بهانه علم آموزی ، هر چیزی زیر سوال می رود  افراد اجازه دارند به اسم کسب علم و دانش و حرکت دانشجویی ، هر کاری خواستند انجام دهند و هر فرد و عنوانی را زیر سوال ببرند ولی حاضر نیستند بدیهیات را قبول کنند ، مثلا راجع به انقلاب ایران ، اسلام و ارزش های اسلامی و دشمنانش ، کلا صحبتی نمی کنند ، چون از عواقب آن در سفرهای خارجی می ترسند.
وی تصریح کرد:از ترس آمریکا و انگلستان در خصوص منافقین و معاندین و دشمنان ، نه حرفی می زنند و نه سوال و پرسشی مطرح می کنند، چون می ترسند سفرهای خارجی و دعوت به کنفرانس ها صورت نگیرد و درآمدی نداشته باشند .
موسی پور ادامه داد: بر خلاف تصور همه ما  اساتید ، معاونین و مسئولین برخی دانشگاه های تهران  بویژه دانشگاه تهران آنچنان هم ارزشی و حزب الهی نیست و بیشتر محافظه کار هستند. اگر می بینید اغتشاشات در دانشگاه ها ادامه دارد به همین علت است.
وی عنوان کرد: در روز چهلم مرگ آن دختر به راحتی در فضای دانشگاه  اصل ولایت فقیه مورد بی احترامی قرار گرفت. در حالی که مشابه این قضیه در آمریکا رخ نمی دهد ، یعنی در آمریکا و انگلستان و غرب به هیچوجه ، اصول و ارزش های حاکم بر جامعه ، زیر سوال نمی رود و کسی حق ندارد راجع به حملات آمریکا به عراق و مرگ میلیون ها آدم حرفی بزند. کسی حق ندارد اصول قانون اساسی آمریکا را زیر سوال ببرد. در آمریکا و انگلستان و اروپا کسی حق ندارد حتی راجع به هولوکاست حرف بزند یا بخواهد به بهانه علم آموزی و کسب دانش و دانشجویی ، علیه حاکمیت انگلستان و آمریکا و اروپا حرفی بزند.



انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6260