printlogo


ماشین گلزنی ایران از نگاه رویترز؛ طارمی آماده فرماندهی در جام جهانی قطر
کد خبر: 6265
خبرگزاری رویترز در گزارشی به آمادگی بالای «مهدی طارمی» در آستانه شروع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرد و او را ماشین گلزنی نامید.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انقلاب نیوز،طارمی که این روزها مرد اول پورتو در رقابت‌های مختلف است، شب گذشته نیز موفق شد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا یکی از گل‌ نخست تیمش را وارد دروازه اتلتیکومادرید کند. 

رویترز در گزارش خود نوشت: چهار سال از حضور طارمی مهاجم تیم ملی ایران در فوتبال پرتغال گذشته و ظرفیت بالای بی‌چون و چرای طارمی، او را به یکی از قوی‌ترین سلاح‌های کارلوس کی‌روش تبدیل کرده است. از زمان حضور تیم ملی ایران در جام جهانی گذشته و از دست دادن فرصت دیرهنگام مقابل پرتغال برای بردن ایران به مرحله حذفی برای اولین بار، حالا این بازیکن ۳۰ ساله بوشهری به ماشین گلزنی تبدیل شده است.

این خبرگزاری در ادامه گزارش خود روند پیشرفت طارمی در این چند سال را تشریح کرده و او را فرمانده خط حمله تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می‌داند. رویترز به مصدومیت سردار آزمون نیز اشاره کرد و نوشت: اگر مصدومیت مهاجم ایرانی بایرلورکوزن رفع نشود، طارمی باید به تنهایی هدایت خط حمله تیمش را در جام جهانی بر عهده گیرد.   




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://enghelab-news.ir/News/item/6265